سالک: فتنه خط قرمز مجلس در رای به ۳ وزیر باقیمانده

به گزارش افکارنیوز،حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره وجود اختلاف در فراکسیون رهروان ولایت و تشکیل فراکسیونی در حمایت از دولت در مجلس گفت: ما هم زمزمه‌هایی در این باره می‌شنویم.

وی اضافه کرد: یکی از آقایان رهروان اعلام کرد به همه وزرا باید رای داد که در خود رهروان چند نفر به این موضوع اعتراض کردند که آن اعتراض نیز به ما منعکس شد، در واقع یک اختلاف فکری در بین اعضای این فراکسیون در این‌باره وجود داشت.

این نماینده مردم در مجلس افزود: اکنون ما منتظریم تا مشاهده کنیم چه چیزی شکل می‌گیرد زیرا چیزی که هنوز شکل نگرفته است، قضاوت کردن درخصوصش درست نیست.

سالک با بیان اینکه مجلس نهم یک مجلس ولایی است، تصریح کرد: این مجلس باید وحدت خود را حفظ کرده و حول اصول اساسی و خواسته‌های مقام معظم رهبری حرکت کند.

وی درباره رای اعتماد مجلس به سه وزیر باقیمانده اظهار داشت: خط قرمز مجلس ولایت پذیری وزرا در عمل و همچنین فتنه است؛ چند روز قبل نیز مقام معظم رهبری اعلام کردند که افرادی در محافل خصوصی می‌گویند تقلب نشده است حال این را اعلام کرده و عذرخواهی کنند و ما تا به امروز ندیدیم کسی عذرخواهی کند.

سالک یادآور شد: نمیخواهیم ماجرای آقای مهاجرانی تکرار شود که تا دیروز خود را ولایی معرفی میکرد اما امروز در دامن صهیونیستهاست.