حمله آمریکا راه آزادی فلسطین را هموارتر می‌کند

به گزارش افکارنیوز،سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران و در حاشیه نخستین کنگره مردمی ۱۷۰۰۰ شهید ترور گفت: عاملان قتل تمام شهدای که در این کنگره نام برده می‌شود در گروهک‌ها و خصوصاً در ایالت متحده آمریکا هستند. این جنایات روشن و آشکاری که صورت گرفته و می‌گیرد توسط همین افراد است امروز روز محاکمه رژیم شرور امریکا فرا رسیده است اگر دستگاه‌های بین المللی هم برای این کار اقدام نکنند و جلوی شرارت‌های آمریکا را نگیرند قطعا مردم دنیا این کار را خواهند کرد و درس خوبی به این رژیم خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود افزود: امروز ما شاهد هستیم که باز هم در صدد جنگ و آتش افروزی هستند، یک روز به بهانه از بین بردن گروهک کوچک تروریستی کشور افغانستان را اشغال کرده و صدها هزار نفر از جمعیت آنها را کشته و مجروح کردند و نتیجه این اشغال چیزی جز عقب‌تر رفتن افغانستان و ناامنی‌های گسترده در این کشور نیست. روزی به بهانه داشتن بمب و سلاح اتمی عراق مظلوم را اشغال کرده و نزدیک به یک میلیون نفر را کشتند و جمعیت بسیاری نیز در این عرصه آواره شدند نتیجه این اشغال و تجاوز چیزی جز انفجارها و ترورهای فجیع هر روزه نیست.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز هم به بهان سلاح شیمیایی برنامه ضربه زدن به مقاومت در سوریه را دارند، اظهار داشت: این همان خط و راه است و این بهانه واهی است و قصد تسلط بر دنیا و مردم پشت این بهانه است وگرنه رئیس جمهور آمریکا که امروز احساس تکلیف می‌کند تا در مقابل حمله شیمیایی که خود آن را به سوریه نسبت داده است بایستد. شرایط در مقابل حمله شیمیایی واضحی که رژیم بعثعراق انجام داد احساس تکلیفی نکرد، بلکه حمایت هم کرد، چرا در مقابل بمباران گسترده شیمیایی حلبچه که رژیم بعثی عراق اعتراف کرد که عامل آن بود، عکس‌العمل نشان نداد.

وی در این بخش از سخنان خود عنوان کرد: خود غربی‌ها این سلاح‌های شیمیایی را در اختیار صدام قرار دادند و اگر واقعا اینقدر انسان های با شرافتی هستند که احساس تکلیف می‌کنند که هرجایی دولتی سلاح شیمیایی بکار برد عکس‌العمل نشان دهد، پس چرا در مقابل حمله به ایران واکنش نشان نداده‌اند. اگر به خاطر داشتن یک بمب اتم خود را مکلف می‌دانستند تا نسبت به جامعه بشری کشور عراق را اشغال کنند چرا در مقابل بمب های هسته‌ای که قطعاً در سرزمین اشغالگر است عکس‌العمل نشان دهند، اینها نشان می‌دهد که دنبال مقابله با تروریسم و بمب اتمی نیستند بلکه هدف، ‌ سلطه، ‌ زورگویی، چپاول دولت‌ها و دفاع از رژیم صهیونیستی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مادامی که این غده سرطانی از منطقه حذف نشود راه حل همه مشکلات محو رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: باید مردم امریکا بیدار شوند و بدانند منافع ملی و نام کشورشان فدای تروریست ها می‌شود. مثلاهمین شهید قشقایی و احمدی روشن رسما از سمت رژیم صهیونیستی ترور شدند. عاملان ترور اعتراف کردند که در میان آن رژیم تعلیم دیده‌اند. اینها سندهای روشنی است که باید به افکار بین الملل برگردانده شوند تا در پی آن محاکمه رژیم صهیونیستی و آمریکا را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما هم حامی مظلومان هستیم تصریح کرد: ملت ما هیچگاه فریب این موارد را نخورد با اینکه ملت ما زخم خورده تروریست های افغانستان است، اما از اشکال این کشور توسط امریکا حمایت نکرد و اینکه به بهانه بمب اتم کسی جایی را اشغال کند پشتیبانی نکرد. امروز ما حامی مقاومت اسلامی در سوریه هستیم. همه مردم منطقه این حمایت را اعلام کردند و شاهد هستیم که آمریکا و اروپا نسبت به نیات شوم واشگتن و تلاویو روشن شده و در صحنه هستند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه ما شورای امنیت سازمان ملل را قبول نداریم افزود: این شورا دارای قانونمندی و رسم نادرستی است که عده‌های از کشورها خود را به تمام دنیا تحمیل کرده‌اند ولی آمریکا که معترف از این شورا است و از این شورا به عنوان ابزار در مداخله‌هایش استفاده کرده حداقل باید خود را پایبند به آن بداند. ما اعتمادی به رای های سازمان ملل و شورای امنیت نداریم ارای زیادی را سراغ داریم که ظالمانه و به ضرر ملت آزادی خواه صادر شده است. آنها که ادعای پذیرش دارند چرا خود تمکین نمی‌کنند. آمریکا قطعا هر اقدامی که علیه سوریه انجام دهد به ضررش تمام خواهد شد. آنها سعی می‌کنند برای اینکه حساسیت ملت‌ها و ازادی خواهان دنیا در مقابل خود را کم کنند بگویند حمله ما حمله کوچک و چند ساعته است تا مردم دنیا واکنشی نشان دهندولی آمریکا یقین بداند اگر کوچکترین تجاوزی داشته باشد عکس العمل‌های سنگینی را از سوی ملت‌ها آزادیخواه خواهد دید.

وی افزود: حمله به سوریه ضرر بیشتری را به آمریکا تحمیل خواهد کرد. برای سوریه نیازی به بسیج ایران نیست بیدارگری بسیج و کارهای خود سوریه کفایت میکند شما دیدید در جنگ ۸ روزه، ۲۲ روزه و ۳۳ روزه با التماس رؤسای رژیم صهیونیستی جنگها تمام شد و در هر کدام از این جنگها رؤسای رژیم در مقابل امکانات محدوده گروههای کوچک محاصره شده در لبنان و غزه التماس کردند تا جنگ پایان یابد. باید دید در مقابل سلاح های سوریه چقدر التماس می کنند باید به عاقبت این کار فکر کرده و وارد آن نشوند. حمله به سوریه راه آزادی فلسطین را هموارتر میکند. بسیاری از اقداماتی که ملت ما و دیگر ملت های منطقه صورت نمیدهند بخاطر ملاحظات متعارف روابط بین الملل است و این نوع تجاوزهای غیرقانونی راه را هموار می کند تا مرزها کنار گذاشته شود و عکسالعملهای جدی ملتها در مقابل آمریکا را رقم میزند.