به گزارش افکارنیوز، علی اصغر فانی در مورد معرفی خود به مجلس شورای اسلامی برای گرفتن رای اعتماد و پیش بینی در زمینه تعداد آرای نمایندگان مجلس به وی اظهار داشت: این امر کاملا به این موضوع بستگی دارد که نمایندگان مجلس چقدر به من لطف داشته باشند.

وی ادامه داد: من در مورد میزان رایی که نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به من خواهند داد پیش بینی ندارم و برای من فرقی نمی کند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین در مورد رئوس برنامه ها و اولویتهای خود در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سیاست کلی ما ارتقاء سطح تعلیم و تربیت و ارتقاء نیروی انسانی است.

فانی بدون اشاره به اولویت ها و برنامه های خود برای طرح در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برنامه های خود را به منظور گرفتن رای اعتماد در مجلس ارائه خواهم کرد.

وی همچنین در مورد اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد تعیین تکلیف معلمان پیش دبستانی به مهر گرفت: در این رابطه گروهی را مامور کرده ایم که مطالعات لازم را انجام دهند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا آزمون استخدامی برای تعیین تکلیف معلمان پیش دبستانی برگزار می شود یا خیر گفت: این امر بستگی به نتیجه و نظر کمیته تعیین شده دارد که اگر به نتیجه برسند جزئیات آن اعلام خواهد شد.

فانی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد روند اجرای سند تحول بنیادین بیان داشت: در حال حاضر در حال عملیاتی کردن سند تحول نظام آموزشی هستیم که ظرف هفته گذشته کار در این زمینه شروع شده است.