سردار نقدی: ‌ایرانی سر تعظیم فرود نمی‌آورد

به گزارش افکارنیوز، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت، جهادی و اقتصاد مقاومتی سپاه نینوای گلستان در گرگان اظهار داشت: طرح‌ها و راهکارهای زیادی برای ارائه به دولت آماده شده‌ است که اگر در این راستا دستگاه‌های دولتی نیز پای کار بیایند زمینه خلق حماسه در این بخش فراهم می‌شود.

وی یکی از کلیدی‌ترین مسائل حل مشکلات اقتصادی کشور را بهره‌گیری از ظرفیت‌های ذاتی و داخلی کشور دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب پیوسته بر این مسئله تأکید دارند که رویکرد پیشرفت کشور باید به درون و استفاده از ظرفیت‌های ذاتی معطوف شود که توسعه این بخش با نگاه بیرونی محقق نخواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه باید کشور روی پای خود بایستد و استقلال خود را حفظ کند، متذکر شد: رسیدن به امنیت و اقتصاد پایدار در سایه استفاده از ظرفیت‌های داخلی امکان‌پذیر است.

نقدی خاطرنشان کرد: کسانی که با نگاه به قدرت‌ها خواستند وضع خود را بهبود ببخشند اکنون پیش‌‌روی ما هستند و می‌بینیم که تقریباً تمام آنها شکست خوردند و وضعیت بد اقتصادی دارند.

وی تأکید کرد: کشورهایی که تکیه‌گاه خارجی گرفتند در حال حاضر از وضعیت فضاحت‌بار اقتصادی رنج می‌برند که بیان این مسائل نیاز به استدلال ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قهر و آتشی کشورهای خارجی دست ما نیست، اذعان کرد: کشوری که برای پیشرفت خودش تکیه‌گاه خارجی انتخاب کند این کشور به گروگان بیگانه رفته است لذا باید تلاش کنیم که روی پای خود بایستیم و هیچگاه در مقابل بیگانگان سر تعظیم فرود نیاوریم.

نقدی با بیان اینکه بسیاری از ظرفیت‌های عظیم کشور مورد بی‌توجهی و یا کم‌توجهی قرار گرفته‌اند، یادآور شد: نام‌گذاری سال‌های مختلف از سوی مقام معظم رهبری و برنامه‌ریزی درباره هر یک از آنها مسیر را برایمان روشن کرده است که باید در آن راستا گام برداریم.

وی با بیان اینکه گلستان از ظرفیت ۴۵ هزار چاه آب برخوردار است، ابراز داشت: اگر زیر این تعداد چاه استخر ماهی قرار بگیرد تولید شیلات کشور به رشد دو برابری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ثبت ۵۰۰ هزار حلقه چاه ثبت شده در کشور خبر داد و بیان داشت: ‌ به همین میزان چاه ثبت نشده در کشور وجود دارد که اگر از این قابلیت‌ها استفاده شود یقیناً به مثابه آن تولیدات نیز افزایش خواهد یافت.

نقدی گفت: آبگیرهای زیادی در استانهای گیلان، گلستان و مازندران وجود دارد که همه آنها قابل پرورش ماهی دارند لذا اگر ظرفیتها به درستی احصا شود و مورد توجه قرار بگیرد یقیناً اقتصاد کشور به رونق خواهد رسید.