سپاه باید پرچم‌دار تغییر و تحول باشد

به گزارشافکارنیوز،سردار سرلشکر " سید حسن فیروزآبادی " رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در بیستمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از صبح امروز در مجتمع ولایت برگزار شده است، گفت: کالبدشکافی طرح تحول برای تدوین گفتمان‌های تغییر و تحول بوده، چرا که ما تقریباً مهم‌ترین و اساسی‌ترین اشکالی که در جریان تحول و تعالی در سپاه داریم این است که تحول در سپاه شکل نگرفته است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در برابر بعثیان متجاوز که از طرف استکبار جهانی و دولت‌های مرتجع منطقه حمایت می‌شد ایستادگی کرده و حاکمیت ارزی را بیمه کرد.

" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح " با بیان اینکه انقلاب اسلامی فضای ثابت را در کشور شکست و فضای علمی انقلابی امروز را حاکم کرد، اظهار داشت: ما باید خود را متعهد به انقلاب بدانیم.

سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: سپاه امروز دارای پنج نیروی مقتدر و ۳۵ سپاه استانی و شش قرارگاه آماده به کار است و این یک توانمندی عظیم دشمن‌شکن به شمار می‌آید.

وی بیان داشت: سپاهی‌گری بسیار خوب و نورانیت سپاه زیاد است به شرطی که غرور ما را نگیرد.

رئیس " ستاد کل نیروهای مسلح " در ادامه یادآور شد: سیاست " کارگزاران " در زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی و " دوم خردادی‌ها " در دولت آقای خاتمی و غفلت نخبگان از ارزش‌ها حتی سپاه را تحت تأثیر قرار داد؛ دلسوزان سپاه باید بیدار شوند و فریاد برآورند و خواهان صعود فرهنگ بسیجی و جلوگیری از نفوذ موریانه غفلت در سپاه شوند.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان خاطرنشان کرد: تغییر و تحولی که از آن صحبت میکنیم به این خاطر است که سپاه از همه جا در این زمینه جلوتر باشد و ما میخواهیم سپاه الگو و پرچمدار باشد.