تکذیب اخراج متکی از جبهه پیروان

به گزارشافکارنیوز،سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره ادعای مطرح شده در یکی از روزنامه های اصلاح طلب مبنی بر این که متکی به این دلیل که در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری برخلاف نظر آیت‌الله مهدوی‌کنی اقدام به ثبت نام در انتخابات کرده بود از جبهه پیروان خط امام و رهبری اخراج شده است، گفت: کافر همه را به کیش خود پندارد.

وی افزود: اصولگرایان در مقابل غیر آنچه که عقیده حزبی شان باشد آستانه تحملشان بالاست و با کرامت برخورد می کنند، نمونه بارز آن مواضع آقای عسگراولادی در خصوص اهل فتنه است.

سجادی با اشاره به اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار درپی رای به کاندیدای شهرداری اصولگرایان گفت: متاسفانه شاهد بودیم که اصلاح طلبان رای یک خانم متدین را برنتابیدند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این که متکی از فعالان این جبهه و عضو شورای مرکزی کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند است گفت: وی همچنان نائب رئیس دوم جبهه پیروان است که مدتی است در جلسات جبهه شرکت نکرده اما هنوز علت را سوال نکردیم شاید به علت مشغله های شخصی بوده که نتوانستند در جلسات حضور داشته باشند. من شدیدا مسله اخراج را تکذیب می کنم.

سجادی تاکید کرد: نمایندگانی از طرف آقای متکی در جلسات شرکت می کنند و در قاموس تشکیلات خط امام و رهبری نیست که به دلایلی یک عضو را از تشکیلات خود اخراج کنند و در جبهه همه کارها با مردم سالاری و دموکراسی انجام می شود. این اخبار برای فرافکنی در مقابل کارهای خودشان است.