پاسخ سرلشکر جعفری به مطالبه روحانی

به گزارش افکارنیوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه برگزاری مجمع فرماندهان سپاه به بیان سخنانی پیرامون مطالبه رییس جمهور از سپاه در یاری رساندن به دولت پرداخت.

جعفری اظهار داشت: امسال به برکت تدبیر مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گرفت که حماسه سیاسی با حضور پر شور مردم محقق شد و حماسه اقتصادی باید تحقق یابد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مانند رییس جمهور محترم و مسئولان نظام به تاسی از نگرانی‌هایی که برای مردم و نظام وجود دارد که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره فرموده‌اند آمادگی کمک به دولت در عرصه های اقتصادی و به ویژه عرصه سازندگی که در توان سپاه است را دارد.

فرمانده کل سپاه پروژه‌های اقتصادی سپاه را مربوط به پروژه‌های ملی دانست و اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های خاصی است که پیمانکاران دیگر قادر به انجام آن نباشند که در این صورت سپاه این پروژه را به سرانجام می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه‌های دیگر اقتصادی توانمندی‌های متعددی در بسیج با توجه به حضور در عرصه‌های مختلف وجود دارد که در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقش‌آفرینی کند که طرح و پیشنهادات آن با هدف کمک به رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و خودکفایی در کشور به دولت ارائه شده و هیچ گونه اهداف درآمدی را دنبال نمی‌کند.

جعفری با اعلام آمادگی کامل سپاه برای حضور در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با فراهم شدن ساز و کار مشخص و تصویب این ماموریت برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی ورود و ایفای نقش در این عرصه را دارد.

فرمانده کل سپاه در پایان سخنانش گفت: سپاه آمادگی انجام هر اقدامی را که برای حل مشکلات اقتصادی، تحریم و معیشتی مردم دارد.