* شنیده ایم که محمد خاتمی از محمود دعایی سرپرست و مدیر مسوول روزنامه اطلاعات خواسته است برنامه ملاقاتی برای وی با یکی از مسولان عالیرتبه نظام تدارک ببیند. ظاهرا خاتمی پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته به فکر افتاده حساب جریان اصلاحات را از جریان فتنه جدا کند.

* گفته می شود محمد باقر قالیباف در جلسه ای از افزایش شکایت های وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی از شهرداری تهران به شدت انتقاد کرده و گفته است؛ من پشت پرده این شکایات یک برنامه طراحی شده برای درگیر کردن شهرداری با مسایل روزمره و دورافتادن از برنامه ریزی کلان برای شهر تهران می بینم.

* از استان ها خبر می رسد هدیه یک میلیونی رئیس جمهور به نوزادان در پیچ و خم منابع مالی گرفتار شده و استانداران سخت به دنبال تامین منابع مالی این هدیه هستند.

*فرقه ضاله بهاییت، شهر کرج را تبدیل به یکی از پایگاه های اصلی فعالیت خود کرده است. یکی از شگردهای تبلیغی این فرقه در کرج تشکیل کانون های نگهداری و تربیت کودکان است. یکی از این کانون ها ۱۵۰ عضو دارد.

*شنیده شده تعدادی از اعضای مجمع روحانیون در جلسه ای به ارزیابی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری پرداخته اند. نکته قابل تامل آن است که این افراد کاندیدای احمدی نژاد برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را بقایی دانسته اند.

* گفته می شود مردم متدین سی سخت نسبت به حرمت شکنی برخی بازیگران یک سریال مشهور تلویزیونی در این شهر اعتراض کرده اند. این بازیگران که تعدادی منزل را در این شهر اجاره کرده اند روابط آلوده و رفتارهای خلاف شئون اسلامی از خود نشان داده اند.

*خبرنگاران یکی از استان های شمالی از مدیر کل ارشاد نسبت به انتخاب خبرنگاران برتر استان و دیدار آنان با رئیس جمهور انتقاد کرده و معتقدند؛ سه خبرنگار انتخاب شده عضو جریان فتنه به ویژه جریان ملی مذهبی بوده اند.

*شنیده ایم یکی از مستند سازان کشورمان موفق به ضبط ۶۰۰ ساعت مصاحبه با خانواده و نزدیکان رژیم پهلوی در آمریکا شده است که این مصاحبه ها پرده های بیشتری از خیانت ها، وابستگی ها و جنایات این رژیم را به نمایش خواهد گذاشت.

*گفته می شود اعضای هیات منصفه در دیداری که با آیت الله صادق لاریجانی داشته اند از قدرت استدلال و اشراف وی به مبانی فقهی و حقوقی شگفت زده شده اند.