کوهکن: جایگزین متکی نیستم

به گزارشافکارنیوز،محسن کوهکن رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری از بهبودی وضعیت جسمانی حبیب‌الله عسگراولادی خبر داد و گفت: از پنج‌شنبه گذشته وضعیت وی بهتر شده و کلیه‌اش به وضعیت اول برگشته و ریه‌اش هم تحت کنترل است. اگر این رویه ادامه پیدا کند، به‌زودی به بخش منتقل خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص تغییر در ساختار هیئت رئیسه جبهه پیروان نیز خاطرنشان کرد: اولا ما دعاء می‌کنیم تا هر چه زودتر عسگراولادی در جلسات شورای مرکزی جبهه پیروان شرکت کند. ثانیا تغییری در ترکیب هیئت رئیسه صورت نگرفته و در غیاب رئیس و نواب رئیس، رئیس واحد سیاسی برنامه‌ها را مدیریت می‌کند و در این مدت بنده اقداماتی در این راستا انجام داده‌ام اما این به منزله تغییر در ترکیب هیئت رئیسه جبهه نیست.

" همچنین مطالبی مبنی بر جانشینی بنده به جای منوچهر متکی به عنوان نایب رئیس جبهه مطرح شده که این موضوع صحت ندارد و امیدوارم هرچه زودتر وی(متکی) نیز در جلسات شرکت کند. "

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین با بیان اینکه همایش جبهه پیروان در ۱۸ مهرماه داخلی و بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، گفت: در این همایش در خصوص مسائل تشکیلاتی بحثو بررسی و نتیجه آن را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

کوهکن که دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس نیز هست با بیان اینکه این تشکل نیز جلسات هفتگی خود را برگزار میکند از حضور دوباره سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در جلسات شورای مرکزی این تشکل سیاسی خبر داد و خاطرنشانکرد: وی قبل از اینکه به دولت دعوت شود، عضو شورای مرکزی و قائم مقام جامعه نمایندگان بود اما پس از پذیرش مسئولیت دیگر نتوانست در جلسات شرکت کند. اما درحال حاضر و پس از پایان عمر دولت باردیگر به جلسات دعوت میشود و در جلسات شرکت میکند.