جزایری: " سلاح‌های القاعده " آمریکایی‌ها را هدف قرار خواهد داد

به گزارشافکارنیوز،سردار سیدمسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به رویکردها و سیاست‌های متناقض آمریکایی‌ها در برخورد با تروریسم و پیچیدگی‌های رفتاری آنان با گروه‌های تروریستی مانند القاعده، گفت: آمریکا از یک طرف القاعده را به سلاح مجهز می‌کند و از طرف دیگر اعضای آن را به قتلگاه می‌فرستد.

وی افزود: این سیاست دوگانه، دیر یا زود برملا خواهد شد و نشانه‌روی سلاح‌های در اختیار القاعده و سایر گروهک‌های تروریستی، آمریکایی‌ها را هدف قرار خواهد داد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه با وجود شواهد هم پیش‌بینی می‌شد که گروهک‌های تروریستی دست‌ساز آمریکا و برخی کشورهای اروپایی سرانجام گریبان صادرکنندگان تروریسم را خواهد گرفت، تصریح کرد: بدون تردید سرریز تروریسم منطقه و به خصوص سوریه برای آمریکا و سایر پرورش‌دهندگان منطقه‌ای و غیرمنطقه‌ای آن مشکلات عدیده‌ای را به بار خواهد آورد.

جزایری اظهار داشت: پارادوکس جدید راهبرد تروریسم آمریکا، یعنی تضعیف گروه‌های تروریستی خود ساخته، مسأله جدیدی است که سطوحی از این سناریوی پیچیده برای تروریست ها آشکار گردیده و این امر سبب حساسیت آنها و طراحی اقدامات مقابله‌ای شده است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در بیان آینده این ماجرا، گفت: دورنمای بازی کثیف آمریکا و صهیونیستها، بازی تروریستها با پدرخواندههای خود خواهد بود.