راه‌اندازی حلقه مطالعاتی برای به جریان افتادن خط اصیل امام(ره)

به گزارش افکارنیوز، علی فروغی عضو کمیته دانشجویی حفظ، نشر و دفاع از اندیشه امام خمینی(ره) در نشست خبری این کمیته گفت: این کمیته‌ دانشجویی با یک اجماع از همه تشکل‌های مهم دانشجویی شکل گرفت و دانشجویان پیرو خط امام(ره) پای کار این کمیته ایستادند و در همین راستا اولین بیانیه کمیته دانشجویی حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام خمینی(ره) در هفته گذشته رسانه‌ای شد.

وی افزود: بر اساس حساسیتی که تشکل‌های مهم دانشجویی روی خط و اندیشه امام(ره) دارند به برکت خون شهدا و نفس امام راحل(ره) کمیته‌ دانشجویی حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام خمینی(ره) شکل گرفت و برنامه‌ها خیلی سریع راه‌اندازی شد.

فروغی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولین استانی این کمیته طی یکی دو هفته آینده از ۱۵ استان کشور انتخاب می‌شوند و اصلی‌ترین برنامه ما در این کمیته راه انداختن حلقه مطالعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور برای به جریان افتادن خط اصیل امام(ره) است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف این کمیته یادآور شد: هدف اصلی کمیته‌ دانشجویی حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام خمینی(ره) تنها مقابله با بحثتحریفات نیست و اولین هدف این است که طرح خط امام(ره) در جامعه جاری شود. ما به دنبال این هستیم تا آرمان‌های جهانی امام راحل مثل بسیج مستضعفین و نابودی سلمان رشدی‌ها را در دنیا پیاده کنیم.

فروغی اذعان داشت: کمیته‌ دانشجویی حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام خمینی(ره) با هر انحرافی قاطعانه برخورد خواهد کرد، این انحرافات چه از سوی بیت امام و منصوبین و چه از سوی افراد مطرح و سیاسی کشور باشد مورد واکنش کمیته قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به برخی نقاط مبهم موجود در مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) گفت: جای سؤال دارد که آقای عیسی ضیایی که با مهدی هاشمی ارتباط داشته در مؤسسه چه کار می‌کند و همچنین آقای عمادالدین باقی که با امثال موسوی خوئینی‌ها و افرادی که سابقه خوبی ندارند ارتباط نزدیک دارد در مؤسسه امام چه فعالیتی انجام می‌دهند.

وی افزود: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) با بیت آقای منتظری ارتباط نزدیکی دارند و باید رابطه‌شان مشخص شود و از آقای حاج‌حسن خمینی که بوی سید احمدآقا را می‌دهد انتظار است که مشخص کند که این ارتباطات چه معنایی دارد؟

عضو شورای مرکزی کمیته حفظ، نشر و دفاع از اندیشههای امام خمینی(ره) تصریح کرد: همچنین عباسعلی روحانی که مسئول پژوهشکده مؤسسه بودهاند نیز سابقه خوبی ندارند و باید مشخص شود که چه فعالیتی در مؤسسه انجام میدهد.