پاسخ ظریف و رحمانی‌فضلی به نمایندگان مجلس

به گزارش افکارنیوز، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است پس از مروری بر آخرین اخبار و تحولات بین‌المللی، سؤالات حمید رسایی نماینده تهران، سؤال مشترک جواد کریمی‌قدوسی و عباس مقتدایی نمایندگان مشهد و کلات و اصفهان و چهار مورد پرسش جواد کریمی‌قدوسی نماینده مشهد و کلات، را با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه مورد بحثو بررسی قرار دهند.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور نیز هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات فتح‌الله حسینی و سیدسعید حیدری‌طیب نمایندگان قصرشیرین و کرمانشاه، محمدسعید اربابی نماینده ایرانشهر و نیز سؤال مشترک امید کریمیان، سالار مرادی، محسن بیگلری و رسول خضری نمایندگان مریوان و سروآباد، سنندج، سقز و بانه، پیرانشهر و سردشت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور یابد.

کارگروه روابط خارجی کمیسیون روز یکشنبه علل عدم برگزاری اجلاس افق‌نو و وضعیت تحصیلات عالیه در خارج از کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کارگروه بسیج کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آتی نسبت به تدوین و بررسی قانون جامع بسیج و بودجه بسیج اقدام می‌کند.

کارگروه دفاعی کمیسیون سهشنبه هفته آینده طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه را مورد بحث و بررسی قرار میدهد.