دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از دستگیری یک پیرزن ۷۰ ساله چاقوکش در این شهرستان خبر داد.
به گزارش افکار به نقل از فارس، دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر در ادامه از کشف و ضبط ۴ قبضه سلاح جنگی غیرمجاز و ۳۵۰ فشنگ جنگی در این شهرستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از دستگیری یک پیرزن ۷۰ ساله چاقوکش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری این شهرستان، رضا ابوالحسنی اظهار داشت: پیرزنی که برای دریافت حقوق خود به یکی از بانک‌های ماهشهر رفته بود، پس از مجروح کردن یکی از کارمندان این بانک با چاقو، دستگیر شد.

وی تصریح کرد: این پیرزن ۷۰ ساله که برای دریافت مستمری خود به یکی از بانک‌های ماهشهر مراجعه کرده بود، پس از مشاجره و درگیری با تحویل‌دار بانک، چاقویی را از کیف دستی خود خارج و کارمند بانک را از ناحیه دست راست مجروح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر افزود: پس از این درگیری، پلیس بلافاصله در محل حاضر و متهمه را دستگیر کرد.

ابوالحسنی ادامه داد: متهمه پس از بازجویی‌های اولیه و تحقیقات در کلانتری محل، به همراه پرونده به مرجع قضایی اعزام اما شاکی از شکایت خود منصرف شد و اعلام گذشت کرد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر متهمه با تودیع تأمین مناسب، آزاد است.

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر در ادامه از کشف و ضبط چهار قبضه سلاح جنگی غیرمجاز و ۳۵۰ فشنگ جنگی در این شهرستان خبر داد.

ابوالحسنی اظهار داشت: به دنبال تلاش برای دستگیری سارقان سیم برق که خود را در یکی از منازل روستای گرگر از توابع این شهرستان مخفی کرده بودند، دستور قضایی ورود به منزل متهمان صادر شد.

وی افزود: در بازرسی از این منزل، یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، سه قبضه کلت کمری و ۳۵۰ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر خاطرنشان کرد: در این ارتباط، دو برادر به نام‌های «ط. م» و «م. م» دستگیر و بازداشت شدند و برای تکمیل تحقیقات، در اختیار اطلاعات انتظامی شهرستان ماهشهر قرار گرفتند.