اظهارات توکلی درباره نقش بسیج در ایجاد وحدت

به گزارشافکارنیوز، احمد توکلی، در خصوص نقش بسیج در ایجاد وحدت و همدلی در میان مردم و مسئولین اظهار داشت: بسیج از ابتدای تشکیل خود به فرمان امام راحل(ره) توانست همه اقشار مردم را برای ایجاد وحدت و همدلی در مقابله با دشمن بعثی زیر یک چتر که همان چتر ولایت و انقلاب است جمع کند و این مسئله به عنوان فاکتور مهم و اساسی برای بسیج باید مدنظر مسئولین باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را مهم و اساسی قلمداد کرد و یادآور شد: در حال حاضر پایگاه ها و مراکز بسیج در همه جای کشور وجود دارند و می توانند در بسیاری از مشکلات و موانع به کمک انقلاب اسلامی بیایند بنابراین در اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر انقلاب است می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

وی راه تحقق اقتصاد مقاومتی را فرهنگ سازی مناسب دانست و گفت: فرهنگ سازی برای ایجاد فضای مناسب برای اقتصاد مقاومتی می تواند بسیار تاثیرگزار باشد که بسیج با توجه به ظرفیت عظیمی که دارد می تواند این رسالت حساس را بر عهده بگیرد.

توکلی استفاده از بسیج در سازندگی و آبادانی کشور به عنوان بازوی اجرایی دولت را هم یکی از مهم ترین ظرفیت های بسیج ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر بسیج با تجربه خوبی که در ابتدای انقلاب به عنوان جهاد سازندگی و در جنگ تحمیلی داشت می تواند به عنوان بازوی اجرایی دولت در نقاط مختلف کشور سبب آبادانی و سازندگی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان استفاده از فرهنگ اصیل بسیجی را هم در پیشبرد آرمانهای انقلاب یکی از ضرورت های حل مشکلات امروز دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی باید در سطوح مختلف مدیریتی کشور نقش موثر خود را ایفا کند بنابراین می توان با انتقال این فرهنگ به سطوح مختلف مدیریتی کشور و در میان جامعه به پیشبرد آرمان های انقلاب کمک کرد.