به گزارش افکارنیوز، بعد از انجام یکسری اقدامات غیر قانونی از سوی وزارت علوم در دولت یازدهم مراجع مختلف و همچنین افکار عمومی اعتراض خود را نسبت به این مسائل اعلام کردند.

از جمله اخباری که در این رابطه شبکه اطلاع رسانی دانا منتشر کرد " بازگشت چراغ خاموش دانشجو نماها با چراغ سبز وزارت علوم / بازگشت یک دانشجو با ۲۰ مورد شکایت اخلاقی "، " چرا خانواده فرجی دانا به کشور باز نمی گردند؟ " و " بورسیه تحصیلی دختر مشاور و خواهر معاون وزیر علوم " بود که البته واکنش های زیادی را به همراه داشت.

به دنبال این افشاگری ها اخیرا یک ستاد رسانه ای در وزارت علوم تشکیل شده است. ماموریت اصلی این ستاد آن است که از طریق فضای رسانه ای کشور به چهره های ارزشی در وزارت علوم حمله کند تا سابقه این افراد را زیر سوال ببرد.

هدف از این اقدام مخدوش کردن چهره افراد خوش سابقه و همچنین فرافکنی و فرار به جلو در مقابل فشارهایی است که از سوی مراجع مختلف از جمله مجلس بر وزارت علوم وارد می شود. همچنین این ستاد رسانه ای در تلاش است به نوعی اقدامات غیر قانونی وزارت علوم را توجیه کند.

" ع. ک " و " ف. ص " از جمله اعضای این ستاد رسانه ای هستند. همچنین " ع. غ " یکی دیگر از اعضای این ستاد است که پیش از این داماد یکی از چهره های شناخته شده و ارزشی بود که به دلیل سوء استفاده و رفتار ناهنجار از این خانواده طرد و در نهایت از همسر خود جدا شد.

وی که پیش از این مدعی اصولگرایی بود در حال حاضر با فتنه گران ارتباط نزدیکی برقرار کرده است. این فرد سال گذشته به دلیل انتشار خبری دروغ درباره آرا انتخاباتی در یکی از سایت های خبری بازداشت شد. البته گفته می شود این خبر توسط " ف. ص " بر روی خروجی سایت قرار گرفته بود.

" ع. غ " که خود دارای سوابق تحصیلی مشکوکی است، طی هفته های اخیر ضمن دفاع سینه چاکانه از اقدامات توفیقی و فرجی دانا چهره های ارزشی وزارت علوم را متهم به رانت خواری کرده و اخبار دروغینی را درباره آنها منتشر می کند. نکته جالب اینکه این فرد در حالی مسئولین سابق وزارت علوم را مورد اتهام قرار می دهد و مدعی اقدامات رانتی آنها می شود که برادر خودش امین غ جز بورسیه شده های وزارت علوم در سال‌های گذشته است.

امین " غ " در زمره ۱۰۲ نفری است که سایت‌های فتنه گر و اشخاصی نظیر " ع غ " مدعی هستند که به صورت غیر ضابطه مند در دانشگاه علامه طباطبایی جذب شده اند.

نکته جالبتر اینکه علاوه بر برادر نامبرده خود "ع غ " نیز به رغم داشتن سوابق تحصیلی مشکوک اخیرا بورسیه تحصیلی دریافت کرده است.