تقدیر انجمنهای اسلامی دانشجویان از آیت‌الله نوری همدانی

به گزارش افکارنیوز، ۵ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران به مناسبت چهارمین سالروز حماسه تاریخی " ۹دی " با صدور بیانیه‌ای خطاب به آیت‌الله العظمی نوری همدانی از روشن گری‌های ایشان قدردانی کردند که در ادامه من کامل این بیانیه آمده است:

از همان آغاز وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که بنایش بر حمایت از مستضعفان و حق طلبان و مقابله با زورگویان و سلطه طلبان عالم گذاشته شد، مستکبران عالم در برابر آن قد علم کردند و به هیچ وجه نخواستند نظام مبتنی بر مبانی دینی را در دنیای مادی گرای خود بپذیرند.

همین امر بود که در طول سال‌های حیات نظام مقدس اسلامی، انواع توطئه‌ها و دشمنی‌ها نسبت به جمهوری اسلامی و ملت ایران، از سوی دشمنان قسم خورده پی‌گرفته شد و آن‌ها از هیچ فرصتی برای ضربه زدن و براندازی جمهوری اسلامی دریغ نکردند.

در بین همه خدعه ها و جنایت‌هایی که نسبت به مردم ایران صورت پذیرفت، جنایت بزرگ سال ۸۸ و ایجاد فتنه‌ای عمیق و گسترده در کشور، اما پیچیدگی‌های دیگری داشت. این بار دشمنان، اعتماد ملت به نظام و تفرقه اندازی بین اقشار مختلف مردم را نشانه رفتند و برای نیل به این خواسته شوم خود، البته نوکران داخلی شان را خیلی زود به خط کردند.

آنچه پس از انتخابات سال ۸۸ به وقوع پیوست، جنایتی تاریخی در حق ملت بزرگ ایران و نظام مقدس اسلامی بود که با رهبری آمریکا و اسرائیل در خارج از کشور و سران خیانت کار فتنه در داخل از کشور پیگیری شد. در فتنه ۸۸ کسانی که شعار قانون مداری و دموکراسی خواهی شان گوش فلک را کر کرده بود، بی شرمانه مقابل رای ده‌ها میلیونی مردم قد علم کردند و آنگاه که با " نه " معنادار آن ها مواجهه شدند، در پی انتقام گیری سخت از ملت بر آمدند و البته در این مسیر تا آنجا که توانستند پیش رفتند.

اما در این بین بار دیگر جایگاه رفیع ولایت به داد کشور رسید و شکیبایی‌ها و روشنگری‌های کشتی‌بان انقلاب اسلامی، همه فتنه‌ها و توطئه‌های خیانت کاران به مردم را خنثی کرد که در نهایت حماسه عظیم و تاریخی " ۹دی " نتیجه آن شد.

انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیر تاییدی دیگر بر حقانیت نظام اسلامی و روسیاهی سران و عوامل فتنه سال ۸۸ بود، چرا که بار دیگر بر همگان روشن شد که نظام مظلوم و البته مقتدر جمهوری اسلامی، در حالی چهار سال قبل با اتهام تقلب ۱۲ میلیون رای، زخم فتنه را متحمل شد، که در خرداد ۹۲ نشان داد، حتی از ۲۶۱ هزار رای مردم هم نخواهد گذشت.

با این همه، آنچه قابل تامل است این است که؛ در حالی که نظام مقدس اسلامی و کیان اسلام عزیز، مورد هجمه تمام عیار دشمنان خارجی و ایادی داخلی آن ها قرار گرفته بود، مع الاسف برخی از خواص که از آن‌ها انتظار می‌رفت نسبت به این همه جنایت و خیانت‌های دشمنان، بی‌تفاوت نباشند و به حمایت از ملت و نظام اسلامی به پا خیزند، اما یا بی‌تفاوتی پیشه کردند و یا این که هم نوا با اسرائیل و آمریکا و سران خائن فتنه در انتقام گیری از مردم شریک شدند.

تاسف بیشتر آنجایی است که حتی برخی از کسانی که همه اعتبار و آبروی شان به برکت اسلام عزیز و نظام مقدس اسلامی است، و انتظار می‌رفت در شرایطی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نسبت به نظام اسلامی طمع کرده بودند و برای براندازی آن، همه قوای خود را به میدان آورده بودند، این افراد نیز به دفاع از اسلام و نظام اسلامی و حمایت از ملت بزرگ ایران بپا خیزند، اما عافیت طلبی و تنزه طلبی مانع موضع گیری به موقع و بجا از سوی آن ها شد و بی‌تفاوتی آن‌ها، تردید افکنی بیشتر در فضای فتنه آلود را در پی داشت و موجبات گستاخی هر چه بیشتر دشمنان را به وجود آورد و بدین‌سان آب در آسیاب دشمن ریختند، بطوری که همین بی تفاوتی ها مایه مسرت دشمنان را نیز موجب شد.

اما در این بین بودند مردان با بصیرت و شجاعی که ترجیح دادند در صف ملت قرار بگیرند و در حمایت از ولی خود، در فضای فتنه آلود به روشنگری و بصیرت افزایی پرداختند. در این بین نام مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی(مدظله العالی) به روشنی می‌درخشد و این افتخار بزرگ را در تاریخ زندگی سراسر مجاهدت علمی و انقلابی حضرتعالی ثبت کرده است که در مصاف حق و باطل نه بی تفاوت که آشکارا در جبهه حق طلبان حضور داشته اید.

ملت بزرگ ایران به وضوح مشاهده کرد که در فضای غبارآلود سال ۸۸، حضرتعالی روزمرگی و تنزه طلبی را از اطراف خویش زدودید و با اتخاذ مواضعی انقلابی و شجاعانه، در مقابل کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی را همواره اصلی ترین مانع نیل به اهداف شوم شان می پندارند، قد علم کردید و نام خود را جزء عوامل وقوع حماسه تاریخی " ۹دی " ثبت کردید.

ما دانشجویان دانشگاههای تهران، ضمن ابراز غرور و افتخار از داشتن چنین عالم و مرجع با بصیرت و شجاعی، بر خود لازم می دانیم، در آستانه چهارمین سالروز وقوع حماسه غرورآفرین و تاریخی "۹دی"، مراتب سپاس و قدردانی خود را به خاطر آن همه روشنگری ها و موضع گیری های به موقع و انقلابی، از اعماق دل و با تمام وجود نثار حضرتتان کنیم و طول عمر با عزت حضرتعالی را برای خدمت گذاری هر چه بیشتر در راه اسلام عزیز، از خداوند منان بخواهیم.