انتخاب رؤسای کمیته‌های ۴ گانه فراکسیون رهروان

به گزارش افکارنیوز، صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون گفت: در جلسه امروز که با حضور تمامی اعضا برگزار و گزارشی از آخرین وضعیت لایحه بودجه ۹۳ که در حال حاضر در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است، ارائه شد.

وی افزود: در بخش دیگری از جلسه امروز، رؤسای کمیته‌های چهارگانه فراکسیون تعیین شد که محمد سقایی به عنوان رئیس و داریوش اسماعیلی نیز به عنوان نایب رئیس کمیته امور فنی و زیربنایی این فراکسیون تعیین شدند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه تاکید کرد: هادی قوامی و مهدی حسن‌نژاد به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته اقتصادی این فراکسیون انتخاب و غلامرضا اسداللهی و مجید سرقلعه به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته حقوقی این فراکسیون توسط اعضاء انتخاب شدند.

نعیمی‌رز اضافه کرد: در جلسه امروز همچنین، سیدهادی حسینی و عبدالرضا مصری به ترتیب رئیس و نایب رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی و نیز محمدعلی پورمختار و نوذر شفیعی نیز به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته سیاسی این فراکسیون انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس با انتخاب رؤسای کمیته‌های باقی‌مانده، تکمیل شد.

پیش از این نیز حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم و نیز فاطمه رهبر به ترتیب به عنوان رؤسای کمیته‌های داوران و بانوان این فراکسیون انتخاب شده بودند.