بازدید اعضای هیأت رئیسه از جایگاه خبرنگاران در مجلس

به گزارش افکارنیوز، از هفته گذشته اتاقک‌هایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تعبیه شده است که این اتاقک‌ها منجر به کاهش شدید شعاع دید خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان شده است تا آنجا که رسانه‌ها اعتراضات و انتقادات خود را نسبت به تعبیه این اتاقک‌ها به مسئولان روابط‌عمومی و همچنین اعضای هیات رئیسه پارلمان رسانده‌اند.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیات رئیسه مجلس در پاسخ به انتقادات خبرنگاران نسبت به تعبیه این اتاقک‌ها و کاهش شعاع دید آنها، گفته بود این اتاقک‌ها به هیچ‌وجه برای کاهش شعاع دید رسانه‌ها تعبیه نشده است و در صورتی که دید خبرنگاران را با مشکل مواجه کرده باشد، نسبت به برطرف کردن این موضوع اقدام می‌کنیم.

محمد آشوری و سید شریف حسینی از سوی هیات رئیسه مجلس مامور بررسی این مشکل و ارائه پیشنهاداتی برای برطرف شدن آن شدند.

صبح امروز در حاشیه برگزاری جلسه علنی پارلمان، سیدشریف حسینی و محمد آشوری با حضور در جایگاه خبرنگاران، از صحن علنی مجلس بازدید کردند و معتقد بودند که دید خبرنگاران کور شده است.

در جریان بازدید حسینی و آشوری، خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان نیز اعتراضات و انتقادات خود را نسبت به تعبیه این اتاقکها به آنان اعلام کردند و این اعضای هیات رئیسه قول دادند که نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام خواهند کرد.