مشکلات‌مان را با دنیای خارج حل می‌کنیم

به گزارش افکارنیوز، منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان هرمزگان با رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور در این دیدار عنوان کرد که ما در شرایط فعلی با استفاده از فرصت به دست آمده تلاش کنیم تا مشکلات خود را با دنیای بیرون حل کنیم تا بتوانیم از سرمایه‌های سرمایه‌گذاران خارجی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در کشور ما هستند بهره ببریم.

وی ادامه داد: ‌رئیس‌جمهور گفت که در کنفرانس‌های اخیری که در آن شرکت داشتم بسیاری از نمایندگان شرکت‌های خارجی علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در ایران اعلام می‌کردند اما بسیاری از آنها این موضوع تحریم را مانع اصلی بر سر راه خود می‌دانستند و لذا باید تلاش شود تا تحریم‌ها از سر راه برداشته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان اظهار داشت: رئیس‌جمهور تصریح کرد که وضعیت بودجه کشور مناسب نیست و باید تلاش شود تا استفاده لازم از سرمایه‌های سرمایه‌گذاران خارجی صورت گیرد.

آرامی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در این دیدار بر این نکته تأکید کرد که در استان هرمزگان جلساتی با افرادی که می‌توانند در این استان سرمایه‌گذاری کنند اعم از کسانی که در داخل یا بیرون این استان قرار دارند برگزار شود و استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی در استان برای تأمین برق آب‌شیرین‌کن‌ها به منظور تأمین آب این منطقه از دیگر موضوعات مورد اشاره رئیس‌جمهور در این دیدار بود.

وی افزود: پیش از اظهارات رئیسجمهور، نمایندگان استان هرمزگان هر کدام به بیان مشکلاتی حوزه انتخابیه خود پرداختند؛ نمایندگان به مشارکت بخش خصوصی برای توسعه استان هرمزگان و نیز توجه به موضوع گردشگری در استان تاکید کردند.