آیا " سپتامبر " ماه مقدس شیطان‌پرست هاست؟

به گزارش افکار رجا نوشت: آیا همان طور که مسلمانان ماه رمضان را ماهی مبارک و مقدس می‌دانند، آنها نیز در ماه سپتامبر برای خود شانس و یمنی قایل هستند؟!
شاید با توجه به شعارهای تبلیغاتی و جنجال‌های رسانه‌ای مبنی بر «لائیکیسم، سکولاریسم و…» و هم چنین نمایش‌های بسیار جدی سران غرب در ارتباط با «جدایی دین از سیاست»، بسیار گمان کنند که واقعاً قدرت‌های بزرگ و سران اقتصادی و سیاسی آنها به هیچ دین و مکتبی پایبندی ندارند و به جز عینک «علم تجربی»، هیچ عینکی بر چشم ندارند، اما اغلب آنها بسیار متعصابه «شیطان پرست» و عضو تشکیلات فراماسون هستند و به همین دلیل است که تمام اصول فراماسونی را رعایت کرده و از نمودهای ماسونی در طرح لوگوها و آرم‌های کارخانجات، کالاها یا محصولات و حتی آرم شبکه‌های تلویزیونی و… استفاده می‌کنند.

در مورد شیطان‌پرستی در قالب تشکیلات ماسونی که صهیونیسم یکی از اولاد ناخلف آنهاست و سرانی که به صورت اعتقادی و تشکیلاتی وابسته به این مذهب و تشکیلات هستند، امید داریم که پس پایان تحقیقات اطلاعاتی خوب، مفید و مستندی ارائه شود، اما در این مقوله فقط به توجه و اعتقاد آنها به ماه «سپتامبر» اشاره می‌شود.

شیطان‌پرست‌ها اعتقاد و علاقه‌ی خاصی به ماه سپتامبر دارند! شاید آغاز رسمی تشکیلات شیطان پرستی ماسونی در ماه سپتامبر بوده است و به همین دلیل صهیونیسم را هم در ماه سپتامبر نطفه‌گذاری کردند و همه‌ی حوادثسیاسی مهم عالم، به ویژه حوادثی که در راستای تشکیل حکومت جهانی ماسونی می‌باشد، از دو قرن پیش تا کنون در ماه سپتامبر پایه گذاری شده است، که جدول آنها از تاریخ ۱۸۱۴ تا ۲۰۱۰ به شکل ذیل است.

اگر چه جهان پر التهاب ما هر روز شاهد وقوع حوادثدلخراشی چون جنگ، ‌ قتل عام زنان و کودکان، نسل‌کشی، ترور و…، به عاملیت مستقیم یا غیر مستقیم آمریکا می‌باشد، اما دعوت عجیب کشیش شیطان‌پرست آمریکایی از مردم ایالت خود برای شرکت در مراسم به آتش کشیدن قرآن[که یکی از شروط ماسونی و عبادات شیطان‌پرستی است] در ماه سپتامبر ۲۰۱۰، ‌ ذهن را به یاد خودزنی آمریکا در انفجار برج‌های دوقلو و نیز بخشی از ساختمان پنتاگون و بهانه قراردادن این خودزنی برای اشغال نظامی و مستقیم افغانستان انداخت.

اشغال نظامی افغانستان و تقویت حضور نظامی آمریکا در منطقه، ذهن را بدین سو کشاند: اولین نشست قدرت‌ها برای تقسیم جهان بین چهار قدرت موسوم به «کنگره وین» نیز در ماه سپتامبر بود – ترور مک کینلی رئیس جمهور آمریکا و روی کار آمدن روزولت و تغییر تاریخ سیاسی جهان در ماه سپتامبر بود – سقوط حکومت عثمانی در ماه سپتامبر بود – اعلام جنگ ژاپن به آمریکا و جنگ جهانی دوم – ترور رئیس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران – ترور احمد شاه مسعود در افغانستان و… بسیاری از حوادثسرنوشت‌ساز دیگر در ماه سپتامبر بود…، لذا این سؤال ذهنی پیش آمد که با توجه به اعتقادات، پایبندی و تعصبات شدید قدرت‌های بزرگ سیاسی و اقتصادی جهان به شیطان‌پرستی که در قالب تشکیلات «ماسونی» تعریف می‌شود و حتی صهیونیسم بین‌الملل نیز یکی از موالید ماسون است، ‌ آیا «سپتامبر» برای آنان ماه مقدس و مبارکی است؟

از این رو تصمیم برآن شد تا کلیه‌ی حوادثعمده‌ی جهان که نقش تعیین کننده‌ای در تغییر و تقریر سرنوشت‌ کشورها و ملت‌ها و در راستای تحقق هدف غایی که تشکیل دولت واحد جهانی به مالکیت «شیطان بزرگ» داشتند استخراج شود.

نتایج این مطالعات نه تنها ذهنیت فوق را تشدید، تأیید و تصدیق کرد، بلکه منجر به دستیابی به اطلاعات تاریخ سیاسی بسیار جالب، مدون و مستندی شد که تحت عنوان(رمز سپتامبر)، به کاربران و محققین گرامی هدیه می‌شود.

۱۲ سپتامبر ۱۸۱۴

اولین توافق رسمی برای تقسیم دنیا بین چهار قدرت بزرگ وقت صورت پذیرفت! که منجر به برگزاری «کنگره وین» گردید، چهار قدرت وقت و رؤسای آنها عبارت بودند از:

الف - انگلستان: شالبران ‌ب - روسیه: تزار الکساندر پ - اتریش: فرانسیس اول ت - پروس(آلمان): ویلهلم سوم

یک مورخ فرانسوی: حقوق عمومی از این پس جزء حقوق قدرتمندها نخواهد بود.

شاید به خاطر همین آغاز رسمی جهانخواری، این ماه برای غربی‌ها(به ویژه آمریکا) خوش یمن تلقی شده است؟!

سپتامبر ۱۸۲۲

انجام گردهمایی وفرفن «Verone». در این نشست کشورهای «روس، پروس، فرانسه و اتریش» برای دخالت مستقیم در جنبش‌های آزادی خواهانه کشورهای دیگر به توافق رسیدند!

۲۸ سپتامبر ۱۸۵۴

قبل از آن که جنگ روسیه با عثمانی که به «جنگ کریمه» معروف است آغاز شود، روسیه ایران را مجبور به عقد تعهد مبنی بر عدم دخالت کرد.

سپتامبر ۱۸۷۰

کشور پروس(آلمان) با حمایت قوی انگلیس ناپلئون را شکست می‌دهد. این شکست باعثمی‌گردد تا نام فرانسه از گروه ابر قدرت‌ها محو شود و دست از حمایت عثمانی بردارد. با تضعیف فرانسه بحران بالکان شکل می‌گیرد، تجزیه عثمانی و نظر دوختن ابرقدرت‌ها‌ی باقیمانده به بوسنی و هرزگوین قوت می‌گیرد و تغییر سرنوشت فلسطین آغاز می‌شود!

۶ سپتامبر ۱۹۰۱

مک کینلی رئیس جمهور وقت آمریکا ترور می‌شود و معاون وی «روزولت» که از حزب جمهوری‌خواه بود قدرت را در به دست می‌گیرد؟! و با روی کار آمدن وی، سیاست‌های خارجی آمریکا به‌طور کلی تغییر می‌یابد.

هاوارد بیل می‌گوید: اگر چه روزولت مواهب صلح را ارج می‌نهاد، ولی در نهان آرزوی هیجان جنگ داشت.

سپتامبر ۱۹۰۸

بحران بالکان نتیجه می‌دهد و دولت عثمانی می‌پذیرد تا بوسنی و هرزگوین به کشور اتریش ملحق شوند. قابل توجه است که از سال ۱۹۰۶ داهونت هال «Conted’Aehenthal» که یهودی الاصل بود به عنوان وزیر امور خارجه اتریش منصوب شد.

۵ سپتامبر ۱۹۱۱

مصادف است با فرار «محمد علی شاه» از ایران.

سپتامبر ۱۹۱۱

حوادثسپتامبر در این سال بسیار قابل توجه است:

ایتالیا در لیبی که تحت حاکمیت عثمانی بود مداخله می‌کند!

دولت بزرگ عثمانی از نقشه‌ی جغرافیایی محو می‌شود!

جنگ جهانی اول آغاز می‌گردد!

بر اساس معاهده‌ی لندن، تمامی سرزمین‌های عثمانی در اروپا تسلیم می‌شوند.

جزایر اژه و کرت به اتحادیه بالکان ملحق می‌شوند!

سپتامبر ۱۹۱۲

تافت(William H. Taft) بیست و هفتمین رئیس جمهور آمریکا(از حزب جمهوریخواه) در آخرین سال صدارت ۷۵۰ تفنگدار آمریکایی را به دومینیکن روانه می‌سازد تا رئیس جمهور آن کشور را مجبور به استعفا نماید و به اصطلاح خود بر انتخابات نظارت مستقیم داشته باشد!

سپتامبر ۱۹۱۳

ویلسون(Woodrow - Wilson) بیست هشتمین رئیس جمهور آمریکا(از دمکرات‌ها) یک اسکاتراند نیروی دریایی را برای جلوگیری از بروز انقلاب به دومینیکن اعزام می‌دارد!

۲۳ سپتامبر ۱۹۱۴

وبلا با پشتیبانی ویلسون و براهان وزیر خارجه آمریکا به «کارانزا» رئیس حکومت موقت مکزیک اعلام جنگ نمود و ایالات متحد حمایت از نیروهای تحت فرماندهی وی را بر عهده گرفت!

اوایل سپتامبر ۱۹۱۷

مراکز سازمان کارگران صنعتی جهان در آمریکا که قدرت متحدی در مقابل دولت ویلسون بودند، به صورت دفعی مورد هجوم نیروها مسلح تحت عنوان ضابطان وزارت دادگستری قرار می‌گیرند و یک سال بعد تمامی اعضای این سازمان در واشنگتن محاکمه و محکوم می‌شوند!

سپتامبر ۱۹۱۹

ویلسون رئیس جمهور آمریکا برای تأسیس جامعه ملل، طی ۲۲ روز در این ماه، ۸۰۰۰ مایل با اتومبیل روباز سفر نمود و ۳۶سخنرانی انجام داد. در طی راه از مردم حمایت می‌طلبید و مخالفین احتمالی خود را به باد مسخره می‌گرفت!

جامعه ملل که پس از جنگ جهانی اول تأسیس شد، بر پایه «نظم نوین جهانی» ویلسون که برای تمامی دنیا در ۱۴ ماده تدوین شده بود شکل گرفت.

سپتامبر ۱۹۲۲

طرح تقسیم‌بندی سرزمین‌های تحت قیمومیت قدرت‌ها به شرح ذیل به اجرا درآمد:

سرزمین‌های گروه A: لبنان و سوریه به «فرانسه» و عراق و فلسطین به «انگلستان» واگذار شد!

سرزمین‌های گروه B: توگوند، کامرون و تانگانیا به «انگلستان»، کامرون به «فرانسه»، لورندی به «بلژیک» واگذار شد!

سرزمین‌های گروه C: آفریقای جنوب غربی به «آفریقای جنوبی»، ماریاناس، کارولین و مارشال به «ژاپن»! ایرلند به «بریتانیا»، جزایر سلیمان به «استرالیا» و ساموآ به «نیوزلند» واگذار شد!

۲۱ سپتامبر ۱۹۲۲

برای نخستین بار اصل تعرفه گمرکی شناور به نام «Fordney - Mc camber Toariff» از سوی کنگره آمریکا تصویب شد. بر اساس این تعرفه مؤسسات بازرگانی آمریکایی حق داشتند برای تأمین سوخت در عصر اتومبیل، از امکانات برابر با کشورهای استعمارگر برخوردار باشند!

شاید این از نتایج مثبت ۸۰۰۰ مایل سفر با اتومبیل رئیس جمهور آمریکار بوده است!

سپتامبر ۱۹۲۲

وحید الدین آخرین پادشاه عثمانی از سلطنت خلع می‌گردد و با یک کشتی انگلیسی خاک ترکیه را ترک می‌نماید!

۲۹ سپتامبر ۱۹۲۳

آتا ترک در ترکیه بر سر کار می‌آید و نظام کشور را از پادشاهی به «جمهوریت لائیک» تبدیل می‌نماید! در همین زمان رضا شاه نیز در ایران برای گرفتن قدرت پادشاهی مطرح می‌شود.

۱۸ سپتامبر ۱۹۳۱

بحران وال استریت که بحران بزرگ اقتصادی آمریکا بود درسال ۱۹۲۹ شروع شد و تا ۱۹۳۲ ادامه یافت. نام دیگر این دوران «بهار کلم پیچ» بود! چرا که مردم آمریکا چیز دیگری برای خوردن نداشتند!

در این دوران هوور و روزولت به عنوان منجی بحران اقتصادی، بر اساس مصوبات گمرکی، با اروپا متحد و مصمم می‌شوند تا بازار مناسبی برای کالاهای ژاپنی در چین ایجاد کنند(به منظور گسترش نفوذ اقتصادی و فرهنگی ژاپن هم پیمان در چین). ارتش ژاپن برای زمینه‌سازی، حادثه‌ای دروغین در خطوط اصلی راه‌آهن منچوری ایجاد می‌نماید و چین را به دست‌داشتن در این حادثه متهم می‌کند و زمینه برای جنگی بزرگ آماده می‌شود. این جنگ هزینه‌های زیادی در‌بر داشت که به نفع اقتصاد آمریکا و اروپا تمام شد.

سپتامبر ۱۹۳۵

در گردهمایی سران حزب نازیسم، قانون یهودی ستیزی تحت عنوان «Nuremberg Lows» با ارائه از تعریفی حقوقی یهود به تصویب می‌رسد.

۲۹ سپتامبر ۱۹۳۸

هیتلر با چکسلواکی در جنگ بود و معتقد بود که بخش آلمانی زبان آن کشور باید به آلمان منضم گردد. با برنامه‌ریزی چمبرلین نخست وزیر بریتانیا، به عنوان میانجی‌، کنفرانسی در مونیخ تشکیل می‌گردد. اما جالب آن که در این کنفرانس تجزیه چکسلواکی و واگذاری بخشی از خاک این کشور به هیتلر تصویب می‌شود و هیتلر برای آغاز جنگ جهانی آماده‌تر می‌گردد. نکته جالب‌تر آن که روزولت پس از این اقدام تعجب‌آور چمبرلین منجی، یک تلگراف شامل بر دو کلمه! مبنی بر «Good man» مرد خوب – برای چمبرلین می‌فرستند و بدینواسطه او را تحسین می‌کند!

به راستی چرا بریتانیا و آمریکا با این اقدام هیتلر که به اصطلاح رهبر سیاست یهودی ستیزی بود موافق بودند و از او حمایت می‌کردند؟! آیا همچون بهانه قرار دادن ۱۱ سپتامتر برای حضور در افغانستان و یا چراغ سبز نشان دادن به صدام برای حمله به کویت و در نتیجه بهانه نمودن این حمله برای حضور نظامی در عراق، پس از فروپاشی عثمانی و سیطره بر فلسطین، آمریکا و انگلستان در صدد بودند که یهودیانی تحت آزار نازیسم قرار گیرند و به فلسطین عزیمت کنند و کشور اسرائیل را تشکیل دهند؟!

یکم سپتامبر ۱۹۳۹

هیتلر حمله گسترده‌ی نظامی خود به کشور لهستان(که آن را تسخیر نمود) را آغاز می‌کند!

سپتامبر ۱۹۳۹

آغاز جنگ جهانی دوم!

پس از تحریک و تشویق هیتلر توسط آمریکا و بریتانیا(انگلیس) به اشغال چکسلواکی و لهستان، جنگ جهانی دوم برای مقابله با کشورگشایی هیتلر آغاز می‌شود.

جالب آن که به رغم اعلام بی‌طرقی آمریکا در این جنگ، حاصل جنگ به نفع آمریکا تمام می‌شد! چنانچه «هنری لوس» بنیانگذار خبرگزاری Time درست یک سال پس از آغاز این جنگ اعلام داشت: آمریکا اینک پایتخت علمی، هنری و فکری جهان شده است و دنیا وارد یک قرن آمریکایی شده است. و جالب تر آنکه جرج بوش پسر پس از ۸۰ سال از آن تاریخ همزمان با به بحران کشیده شدن خاورمیانه و دنیا، عین همان جمله را تکرار می کند.

بطور کلی نتیجه جنگ جهانی دوم را می‌توان در ضعف و کناره‌گیری بریتانیا و فرانسه از ابر قدرتی پس از تضعیف در جنگ با هیتلر، تجزیه آلمان بزرگ، شکست ژاپن به عنوان قدرت جهانی دیگر و مطرح شدن آمریکا به عنوان ابر قدرت قرن بیستم با تحمل کمترین صدمات و رشد درآمد سرانه، خلاصه کرد.

شاید مهمترین فایده جنگ جهانی دوم برای آمریکا این بود که اگر می‌خواست قبل از جنگ جهانی به عنوان ابرقدرت مطرح شود، باید با قدرت‌های وقت(مانند آلمان، انگلیس، فرانسه، اتریش و…) در‌گیر می‌شد و اگر از ابتدای جنگ وارد عمل می‌شد خود نیز تضعیف می‌گردید، لذا دو سال پس از جنگ و تضعیف همه قدرت‌ها وارد عمل شد.

سپتامبر ۱۹۴۰

«با توجه به جنگ جهانی، تضعیف نظامی و اقتصادی ابرقدرت‌هایزمان و فضای مناسب برای اذهان عمومی که از کشیده شدن دامنه جنگ می‌آمریکا هراس داشتند»، روزولت طرح ایجاد یک ارتش بزرگ را به کنگره آمریکا تسلیم می‌کند!

۱۶ سپتامبر ۱۹۴۱

حمله نظامی قوامی متفقین به ایران و استعفای «رضا شاه» و آغاز سلطنت فرزندش «محمدرضا پهلوی» در شهریور ۱۳۲۰

۴ سپتامبر ۱۹۴۱

با پرتاب یک اژدر از زیردریایی آلمانی به ناوشکن آمریکایی به نام Greer، پس از گذشت دو سال از آغاز جنگ جهانی و ضعیف شدن همه قدرت‌های درگیر در جنگ(آلمان، فرانسه، انگلیس و…)، زمینه و بهانه برای حضور آمریکا فراهم می‌شود.

روزولت که سال گذشته ارتش بزرگ را به تصویب رسانده بود، در ۱۱ سپتامبر اعلام می‌دارد که این کشتی مسافری بوده و این حمله را بدون پاسخ نخواهد گذاشت!

البته واقعیت این بود که ناوشکن جنگی آمریکایی حدود سه ساعت و نیم زیر دریایی آلمانی را تعقیب می نمود و چهار بمب Dept Charges به سوی آن شلیک نموده بود. زیر دریایی هم اژدری شلیک کرد که از فاصله یکصد یاردی ناوشکن عبور کرد و ناوشکن سالم به ایسلند بازگشت!

در واقع یک فضاسازی کامل(مانند به وجود آوردن و به قدرت رساندن اسامه بن لادن و نیز تشویق صدام و قوت بخشیدن به او و سپس حلمه برای جلوگیری از تداوم قدرت آنها به افغانستان و عراق) آماده سازی افکار عمومی برای حضور نظامی آمریکا انجام پذیرفت.

۶ سپتامبر ۱۹۴۱

ژاپن طرح جنگ با آمریکا و بریتانیا را تصویب می‌کند!

نیمه سپتامبر ۱۹۴۱

دولت آمریکا طرح خدمت اجباری در طول جنگ و نیز گسیل سربازان آمریکایی به هر نقطه از دنیا را به تصویب می‌رساند. این طرح توسط مجلس نمایندگان و بدون اخذ موافقت مجلس سنای آمریکا به تصویب می‌رسد.

قابل توجه است که بدون تصویب این قانون، نه تنها آمریکا هیچ اجازه‌ی موجهی برای حضور نظامی در کشورهای دیگر نداشت، بلکه مردم آن کشور نیز مایل به جنگ و حضور در خدمت سربازی نبودند.

۹ سپتامبر ۱۹۴۲

با اعمال فشار از سوی آمریکا، انگلیس و شوروی، ایران به آلمان اعلام جنگ می‌دهد.

۲ سپتامبر ۱۹۴۵

با شکست ژاپن به عنوان تنها قدرت بازمانده پس از حمله اتمی آمریکا، جنگ جهانی دوم به پایان می‌رسد!

باید توجه داشت که شکست ژاپن نیازی به حمله اتمی نداشت، بلکه پس از تضعیف همه‌ی قدرت‌ها و نزدیک شدن پایان جنگ، آمریکا با پرتاب بمب اتمی، قدرت نظامی مخرب خود را به دنیا علام و تحمیل می‌نماید و به اروپا‌ی تضعیف شده نیز می‌فهماند که دوران ابرقدرتی آنها به پایان رسیده است!

سپتامبر ۱۹۴۵

طرح تقسیم اروپا به دو قطب غربی و شرقی(نوعی اتحاد) در کنفرانس لندن، به علت دیپلماسی اتمی آمریکا با شکست مواجه می‌شود!

۱۵ سپتامبر ۱۹۴۵

شورش فرقه دمکرات آذربایجان با حمایت و دخالت مستقیم شوروی آغاز می‌گردد که به تجزیه ایران و تشکیل حکومت محلی منجر می‌شود!

۲۳ سپتامبر ۱۹۴۶

ناصر قشقایی رهبر نهضت فارس نیز تلگرامی به قوام مخابره نمود که طی آن خواستار تشکیل حکومت محلی شد!

دقت شود که طرح تجزیه ایران(که امروزه در اندیشه‌ی سیاسی آمریکا مطرح است) از سال ۶ – ۱۹۴۵، یعنی بلافاصله پس از شکست ژاپن و پایان جنگ جهانی که فقط به نفع آمریکا تمام شده بود، آغاز شد.

در آن زمان که اندکی از اشغال ایران توسط نیروهای متفقین می‌گذشت و حضور نظامیان و دیپلمات‌های خارجی در ایران می‌گذشت، در استان‌های آذربایجان، کردستان، خوزستان و فارس شورش‌هایی برای به دست آوردن خود مختاری و استقرار حکومت محلی صورت پذیرفت!

۲ سپتامبر ۱۹۴۷

پیمان ریو «Rio Treaty» به تصویب می‌رسد. بر اساس این پیمان اگر تجاوزی بر علیه آمریکا یا یکی از کشورهای عضو صورت پذیرفت، همه کشورهای عضو باید وارد عمل شوند!

۲ سپتامبر ۱۹۵۰

به بهانه‌ی پیمان ریو، سازمان ملل به عنوان بازوی نظامی آمریکا در‌آمد. در این تاریخ کلیه نیروی هوایی سازمان ملل متحد با شتاب تمام به عنوان حمایت از نیروی زمینی آمریکا و کره جنوبی، وارد صحنه نبرد بین دو کره شد و نیروهای آمریکایی و کره جنوبی ۴۴۰ حمله علیه کره شمالی را سازماندهی و اجرا کردند!

۱۵سپتامبر ۱۹۵۰

لشکر دهم و بخشی از لشکر اول نیروی دریایی ارتش آمریکا از زمین و هوا و دریا به ساحل بندر اینچون «Inchon» حمله کردند. این یورش تحت فرماندهی مستقیم ژنرال مک آرتور صورت پذیرفت.

۲۴سپتامبر ۱۹۵۱

پیمان آنزوس «Anzus Treaty» بین آمریکا، استرالیا و نیوزلند به تصویب می‌رسد. بر اساس این پیمان با در نظر داشتن اصل افزایش نفوذ آمریکا در منطقه اقیانوس آرام، هر حمله‌ی مسلحانه‌ای به یکی از طرفین اقیانوس آرام، برای صلح و امنیت خطرناک قلمداد می‌گردد و در صورت بروز چنین خطری طرفین پیمان برای مشترک متعهد می‌شوند!

آمریکا از این پیمان برای تحت فشار قراردادن استرالیا و نیوزلند برای درگیر شدن بیشتر در جنگ ویتنام استفاده می‌کرد.

۸ سپتامبر ۱۹۵۴

با شرکت آمریکا، انگلستان، فرانسه، استرالیا و پاکستان سازمان پیمان آسیای جنوبی تشکیل می‌شود و طرحی برای نابودی ویتنام تدوین می‌گردد. در تصویب طرح فوق فقط دو سناتور آمریکایی که از عملیات آلفا ۳۴ چیزی به گوششان خورده بود مخالفت می‌کنند.

۱۹ سپتامبر ۱۹۵۴

چپاول رسمی نفت ایران توسط «غرب» با امضای قرارداد «امینی پیج» بین ایران و کنسرسیوم نفت آغاز می‌شود!

۸ سپتامبر ۱۹۶۰

پاتریس لومومبا نخست وزیر کنگو به دست سربازان موبوتو اسیر می‌شود. وی توسط موسی چومبه دستگیر و به قتل می‌رسد.

۱۶ سپتامبر ۱۹۶۰

به دنبال تحولات فوق، سرهنگ موبوتو کلیه نیروهای نظامی شوروی را از کنگو اخراج می‌کند!

۲۲ سپتامبر ۱۹۶۰

نظر به دست نشاندگی مستقیم محمد رضا پهلوی و سرسپردگی کامل به آمریکا، به منظور تضعیف جمال عبدالناصر درجنگ با اسرائیل، مناسبات ایران و مصر قطع می‌شود!

۱۷ سپتامبر ۱۹۶۱

ترور داگ هامر شولد «Dag Hammarskgold» سوئدی دبیر کل سازمان ملل متحد در سال‌های ۶۱-۱۹۵۳.

وی تلاش بسیاری برای ایجاد صلح در کنگو می‌نمود و هنگامی که برای مذاکره با چومبه به سوی کنگو پرواز نمود، هواپیمای وی سقط کرد و او کشته شد!

یقیناً وی را زیاد در بازی‌های سیاسی آمریکا و سازمان ملل وارد نکرده بودند و از تصمیمات پشت پرده خبری نداشت.

سپتامبر ۱۹۶۱

امام بدر پادشاه یمن توسط سرهنگ سلال فرمانده گارد محافظش به قتل می‌رسد!

در آن زمان جمال عبدالناصر رئیس مصر درگیر جنگ با یمن بود و این جنگ برای انحراف توجه او از اسرائیل به عنوان دشمن اصلی به راه افتاده بود. این مشغولیت بسیار به نفع اسرائیل به ویژه برای تصرف صحرای سینا تمام شد!

سپتامبر ۱۹۶۲

زنگ آغاز دوران(به اصطلاح) تنش زدایی به صدا در می‌آید!

بحران موشکی کوبا(که تنها بحران رویایی دو ابر قدرت شوروی و آمریکا بود) در در سال ۱۹۶۲ صورت گرفت.

جمهوریخواهان آمریکا انتظار داشتند به عنوان یک حزب اقلیت، به غیر از انتخابات، موفقیت‌های عادی دیگری نصیب خود نمایند. لذا سناتور کنت کیتینگ «Kenneth Keating» به نقل از مخالفین کاسترو که به میامی تبعید شده بودند گزارشی مبنی بر نصب موشک‌های هسته‌ای تهاجمی کوبا بر علیه آمریکا منتشر می‌نماید و زنگ خطر برخورد دو ابر قدرت به صدا در می‌آید و طبعاً سیاست تنش‌زدایی آغاز می‌شود.

سپتامبر ۱۹۶۳

به سایگون(مرکز اطلاعات جاسوسی آمریکا در ویتنام» اطلاع داده می‌شود که آمریکا با تغییر رهبری در ویتنام موافق است.

به دنبال این تأییدیه رئیس جمهور ویتنام و برادرش به اطراف سایگون برده شده و اعدام می‌شوند!

کندی از این حادثه ابراز تعجب می‌کند! و تاریخ نگاران هنوز بحثمی‌کنند که آیا این ترور با موافقت سفارت آمریکا در سایگون صورت پذیرفته است یا خیر؟ البته این حقیقت را نمی‌توان نادیده گرفت که مشاور امنیت ملی آمریکا و سفیر آمریکا در سایگون تصمیم گرفته بودند که رژیم فعلی ویتنام جنوبی باید تغییر یابد.

۷ سپتامبر ۱۹۶۵

توافق رهبران سیاسی آمریکا در کاخ سفید برای شروع حمله نظامی گسترده به ویتنام شمالی!

سپتامبر ۱۹۶۵

کودتای خونین اندونزی. در این کودتا ژنرال سوهارتو که دست‌نشانده‌ی مستقیم آمریکا بود، سوکارنو را برکنار می‌کند(که وی بعداً به قتل هم می‌رسد). در این کودتا ده‌هزار نفر از مردم قتل عام می‌شوند.

۱۸ سپتامبر ۱۹۶۷

آمریکا تصمیم خود مبنی بر تولید سلاح‌های ضد موشکی را علنی می‌کند.

یکم سپتامبر ۱۹۶۹

کودتای نظامی در لیبی بر علیه سلطان ادریس به وقوع می‌پیوندد و معمر قذافی قدرت را در دست می‌گیرد!

نخستین منابع نفتی در سال ۱۹۵۹ کشف شد و استخراج و صدور نفت زندگی مردم در دهه ۱۹۶۰ را تغیر داد. اما این سلطان پیر نتوانست خود شاهد بهره‌وری مردم از موهبتی که برایشان به ارمغان آورده بود باشد. چون طی کودتای سرهنگ قذافی برکنار شد و در سن ۸۰ سالگی در تنهایی و تبعید جان سپرد.

سپتامبر ۱۹۶۹

مسجد الاقصی توسط رژیم اشغالگر قدس(اسرائیل) به آتش کشیده می‌شود.

۲۳ سپتامبر ۱۹۷۰

حوادثواقعه در این تاریخ نیز بسیار قابل تأمل است:

طرح راجرز از ناحیه وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر برقراری آتش بس در خاورمیانه ارائه می‌گردد که مورد قبول واقع نمی‌شود.

سپتامبر سیاه: به دنبال عدم قبول، فالانژیست‌های لبنانی به اردوگاه‌های فلسطینی حمله می‌کنند و بیست هزار نفر فلسطینی را قتل عام می‌کنند.

قبول طرح راجرز: به دنبال این عملیات طرح راجرز مورد موافقت قرار می‌گیرد.

۲۸ سپتامبر ۱۹۷۰

جمال عبدالناصر رئیس جمهوری مصر بطور ناگهان از دنیا می‌رود و با روی کار آمدن انورسادات جنگ اعراب و اسرائیل برای همیشه خاموش می‌شود و فقط فلسیطین و لبنان در مقابل اسرائیل می‌ایستند!

۱۱ سپتامبر ۱۹۷۳

آلنده توسط ژنرال پینوشه که مستقیماً منتخب و تحت حمای سیا «CIA» بود به قتل می‌رسد و کودتای شیلی صورت می‌پذیرد.

کسینجر در عین پرچمداری دمکراسی اعلام می‌دارد که هیچ حقی را برای مردم در رأی دادن به کمونیسم قائل نمی‌باشد!

۱۲ سپتامبر ۱۹۷۴

کودتا‌ی اتیوپی شکل می‌گیرد. نام گذشته این کشور حبشه بود. ارتباط این کشور با دنیا خارج از اوایل قرن بیستم توسط هیلا سلاسی پادشاه این کشور برقرار شد. وی با ایجاد چندین ایستگاه راه آهن و گسترش پایتخت اصلاحاتی انجام داد. ولی در سپتامبر ۱۹۷۴ در کودتایی به رهبری سرهنگ هایله ماریام بر کنار می‌شود.

۵ و ۲۲ سپتامبر ۱۹۷۵

جرالد فورد رئیس جمهور آمریکا هدف گلوله قرار گرفت که هر دوبار جان سالم به در برد!

۸ سپتامبر ۱۹۷۸

در جریان مقابله شاه با انقلاب و تظاهر کنندگان، کشتار ۱۷ شهریور معروف به «جمعه سیاه» در میدان ژاله‌ی تهران به وقوع می‌پیوندد و نزدیک به چهار هزار نفر قتل عام می‌شوند.

پس از وقوع این حادثه جیمی کارتر با شاه تماس تلفنی می‌گیرد و ضمن حمایت ابراز امیدواری برای سرکوبی انقلابیون می‌کند!

۱۵ سپتامبر ۱۹۷۸

جیمی کارتر رئیس جمهور آمریکا اعلام می‌نماید که کنفرانس سران را یکشنبه شب تعطیل می‌نماید تا ببیند آیا می‌تواند چهارچوبی برای صلح تدارک کند!

۱۷ سپتامبر ۱۹۷۸

در غروب یکشنبه کارتر، بگین و انورسادات در کاخ سفید مقابل دوربین‌های خبرنگاران قرار می‌گیرند و با لبخند‌ی کاملاً سیاسی و مصنوعی عکسی را منتشر می‌نمایند و خبر قرارداد صلحی را که بسیار راحت تحت عنوان «کمپ دیوید» به دست آمده بود، منتشر می‌کنند.

تا قبل از این تاریخ مصر که متأثر از افکار جمال عبدالناصر بود، به عنوان یکی از دشمنان بزرگ اسرائیل محسوب می‌شد و پس از قرارداد «کمپ دیوید» اسرائیل با خیالی راحت از دخالت مصر، به حملات خود ادامه داد.

۱۶ سپتامبر ۱۹۷۹

حفیظ الله امین، رئیس جمهوری «پرزیدنت تره‌کی» را در مراجعت از شوروی اعدام می‌کند!

۲۰ سپتامبر ۱۹۷۹

سقوط ابو کاسا و اعلام جمهوری در آفریقای مرکزی.

۲۲ سپتامبر ۱۹۷۹

با تحریک و نشان دادن چراغ سبز از ناحیه‌ی آمریکا(با اتحاد غرب و شرق در این موضوع) صدام(از هوا و زمین) به ایران حمله نظامی می‌کند و جنگ بین عراق و ایران رسماً آغاز می‌شود!

۳۰ آگوست ۱۹۸۰(شب آغاز سپتامبر)

یک روز قبل از آغاز سپتامبر، رئیس جمهوری اسلامی ایران(شهید رجایی) و همچنین نخست وزیر وقت(شهید دکتر باهنر) در یک عملیات تروریستی که به صورت بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری طراحی و اجرا شده بود، به شهادت می‌رسند!

۵ سپتامبر ۱۹۸۱

آیت‌‌الله قدوسی و سرتیب وحید دستجردی در عملیات تروریستی به شهادت می‌رسند!

۱۱ سپتامبر ۱۹۸۱

دومین شهید محراب، آیت‌الله مدنی(تبریز) در یک عملیات تروریستی به شهادت می‌رسد.

۲۹ سپتامبر ۱۹۸۱

دکتر حسن آیت در عملیات تروریستی به شهادت می‌رسد!

یکم سپتامبر ۱۹۸۲

ریگان رئیس جمهوری آمریکا، طرح «صلح در برابر زمین» را اعلام می‌دارد. بر اساس این طرح اسرائیل باید کرانه غربی اردن را به وطنی برای فلسطینان(اخراجی از وطن) در نظر بگیرد و آن منطقه را به کنفدراسیونی با اردن واگذار کند و در مقابل همه‌ی همسایگان عرب، اسرائیل را به رسمیت بشمارند و ضمن برقراری روابط صلح‌آمیز، امنیت آن کشور را تضمین کنند.

سپتامبر ۱۹۸۲

بشیر جمیل رهبر جدید فلانژهای مسیحی که به تازگی رئیس جمهور لبنان شده بود ترور شد.

سپتامبر ۱۹۸۲

ایالات متحده آمریکا به بهانه‌ی میانجی‌گری در جنگ ساف(فلسطین – یاسر عرفات) و اسرائیل، نیروی نظامی خود را به لبنان گسیل می‌دارد.

۶ سپتامبر ۱۹۸۲

در یک عملیات تروریستی کور، با بمب گذاری در میدان توپخانه‌ی(ناصر خسرو) تهران، جمع کثیری از مردم به شهادت می‌رسند!

سپتامبر ۱۹۸۲

ارتش رژیم اشغالگر، بخش مسلمان نشین بیروت را به تصرف نظامی خود در می‌آورد!

۲۰ سپتامبر ۱۹۸۳

رونالد ریگان رئیس جمهوری آمریکا در راستای حمایت از تجاوز نظامی به گرانادا، فرمان مهم خود مبنی بر حمایت از کنتادارا «Contadara» را صادر می نماید و طی یک سخنرانی تلویزیونی از مردم می خواهد تا کنگره را برای اختصاص ۲۴ میلیون دلار برای حمایت مالی از «Contadara» تحت فشار افکار عمومی قرار دهند!

سپتامبر ۱۹۸۶

حادثه سپتامبر خونین اتفاق می‌افتد و دولت فرانسه سفارت جمهوری اسلامی ایران را مقصر می‌خواند.

۲۰ سپتامبر ۱۹۸۷

به رغم اعلام جهانی بی‌طرفی آمریکا در جنگ عراق بر علیه ایران، هلیکوپتر‌های نظامی آمریکا مستقیماً به کشتی ایرانی به نام «اجر» در خلیج فارس حمله می‌کنند!

سپتامبر ۱۹۸۶

حادثه سپتامبر خونین اتفاق می‌افتد و دولت فرانسه سفارت جمهوری اسلامی ایران را مقصر می‌خواند تا بهانه برای ایجاد تنش‌ها و فشارهای جدید مساعد شود.

۲۰ سپتامبر ۱۹۸۷

به رغم اعلام جهانی بی‌طرفی آمریکا در جنگ عراق بر علیه ایران، هلیکوپتر‌های نظامی آمریکا مستقیماً به کشتی ایرانی به نام «اجر» در خلیج فارس حمله می‌کنند!

۱۱ سپتامبر ۱۹۹۰

یک ماه پس از اشغال کویت توسط عراق با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته بود، جرج بوش(پدر) به همین بهانه در نشست مشترک نمایندگان کنگره، واژه «نظم نوین جهانی» را که ابتدا در سپتامبر ۱۹۱۹ توسط ویلسون بیان شده بود را مجدداً پس از گذشت ۷۱ سال به صورت رسمی به عنوان سیاست جهانی آمریکا مطرح می‌کند!

وی در این نشست اظهار داشت: تا کنون حدود صد نسل برای تأمین صلح مبارزه کرده‌اند و امروز این «جهان نو» برای پیدایش خود مبارزه می‌کند. جهانی به کلی متفاوت از آنچه ما شناخته‌ایم! جهانی که در آن، قانون حقیقی و نه قانون جنگل بر روابط ملت‌ها حاکم است!

۱۲ سپتامبر ۱۹۹۰

مذاکرات ۲ + ۴ معروف به «Two - Plus - four taks» صورت می پذیرد.

در این مذاکرات اگر چه بیش از ۴۵ سال از پایان جنگ جهانی دوم گذشته است، دولت‌های فاتح یعنی آمریکا، شوروی، انگلستان و فرانسه دور هم می‌نشینند و از آلمان و لهستان نیز به عنوان ناظر دعوت به عمل می‌آورند.

طی این مذاکرات خط «اودرنابه» به عنوان مرزهای غیر قابل تغییر شناخته می‌شود و مجدداً تأکید می‌گردد که آلمان هیچگاه نباید روند صلح را به خطر بیاندازد.

بهانه‌ی اصلی این نشست پایان دوره ممنوعیت آلمان در برخورداری از ارتش رسمی بود که با توجه به قدرت اقتصادی آلمان و نیز وجود قدرت شوروی در آلمان شرقی، تشکیل ارتش ضرورت داشت. در این تفاهم آلمان مجاز می شود که از ارتش منظم با محدودیت ۳۷۰ هزار نفربرخوردار گردد.

۲۷ سپتامبر ۱۹۹۱

طرح خلع سلاح هسته‌ای دنیا(به غیر از آمریکا) تحت عنوان طرح بوش «Bush Initiative» که لازمه ابر قدرتی آمریکا و ایجاد نظم نوین جهانی به سرکردگی آمریکا بود با محوریت او اصل ذیل مطرح و تصویب می‌شود:

برچیده شدن کلیه سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی از عرشه‌ی کشتی‌ها و زیر دریایی‌ها.

حدف کلیه مهمات هسته‌ای توپخانه‌ای و کلاهک‌های جنگی موشک‌های بالستریک با برد کوتاه.

کاهش سطح آمادگی ارتش‌های جهان.

سپتامبر ۱۹۹۱

در هائیتی توسط ژنرال سیدراس «Cedras» کودتا می‌شود و آریس‌تید سرنگون می‌شود.

۱۳ سپتامبر ۱۹۹۳

قرارداد صلح بین یاسر عرفات و اسحاق رابین با وساطنت کلینتون در چمن‌های کاخ سفید به امضا می‌رسد!

سپتامبر ۱۹۹۴

کلینتون سربازان آمریکایی را برای انتقال قدرت در هائیتی به آن منطقه گسیل می‌دارد!

سپتامبر ۱۹۹۶

قرارداد «وای ریور» بین عرفات و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به امضا می‌رسد!

سپتامبر ۱۹۹۶

طالبان و نیروهایشان شهر کابل در افغانستان را به تصرف خود در می‌آورند!

سپتامبر ۱۹۹۷

رئیس جمهور آمریکا دستور حمله نظامی به عراق را صادر می‌نماید. در ۴ سپتامبر ارتش آمریکا با ۴۴ فروند موشک وتام هاگ عملیات نظامی بر علیه عراق را به اوج خود می‌رساند!

سپتامبر ۱۹۹۸

صدام حسین از ادامه فعالیت بازرسان تسلیحات ممانعت به عمل می‌آورد تا زمینه‌ی آماده سازی افکار عمومی و بهانه برای حضور نظامی آمریکا و انگلیس در عراق مساعدتر شود!

۷ سپتامبر ۱۹۹۸

قرارداد صلح واشنگتن منعقد می‌شود.

جلال طالبانی و مسعود بارزانی که دو رهبر قدیمی کردهای عراقی بودند، با نظارت آلبرایت وزیر امور خارجه آمریکا در واشنگتن با هم ملاقات می‌کنند و موافقت‌نامه صلح واشنگتن را به امضا می‌رسانند.

پس از این نشست احتمال هرگونه بحران درونی در کردستان عراق «به ویژه پس از اشغال نظامی» از بین می‌رود و کردستان عراق برای برنامه‌های بعدی حالتی خود مختار می‌یابد. چنانچه در تمامی دستورات دولت موقت عراق مانند: حکومت نظامی یا… آن منطقه مستثنی می‌شود.

سپتامبر ۱۹۹۸

با افشای رسوایی رئیس جمهور آمریکا معروف به مونیکا گیت «Monica gate»، طی گزارش ۴۰۰۰ صفحه‌ای که توسط قاضی مستقل «کنت استار» انتشار یافت، رقابت بین دمکرات‌ها و جمهوریخواهان تشدید می‌شود!

۴سپتامبر ۱۹۹۹

یاسر عرفات با باراک نخست وزیر رژیم اشغالگر، توافقنامه «وای ریور - ۲» را در شرم الشیخ مصر امضا می کنند. این قرارداد تعدیل شده همان قرارداد «وای ریور» می باشد که زیرنظر آمریکا توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسبق امضا شده بود و متن اصلی آن مورخ ۶ سپتامبر ۱۹۹۶ در روزنامه الحیاه به چاپ رسید.

۲ سپتامبر ۲۰۰۰

قطعنامه اجلاس هزاره سران صادر می‌شود.

۴ سپتامبر ۲۰۰۱

آمریکا از اجلاس «Dorban» که ضد نژاد پرستی بود خارج می‌شود!

آمریکا تمرین نظامی خود در عمان را آغاز می‌کند!

۹ سپتامبر ۲۰۰۱

احمد شاه مسعود در افغانستان توسط نیروهای طالبان و بن لادن ترور می‌شود و زمینه برای اشغال نظامی توسط ارتش آمریکا مساعدتر می‌شود.

۸ سپتامبر ۲۰۰۱

با اعزام بمب افکن‌های «F ۱۶۱» دستور سرکوبی انتفاضه صادر می‌شود!

۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱

برج‌های دوقلوی تجارت جهانی منفجر می‌شود و مسئولیت این عملیات به نام اسامه بن لادن تمام می‌شود و در واقع ویزای ورود و اشغال نظامی افغانستان توسط ارتش آمریکا صادر می‌شود.

انفجار این دو برج و بخشی از پنتاگون و چند مرکز دیگر معمایی بود که هیچگاه حل نشد. اما گویا همه‌ی بهانه‌ها و زمینه‌ها را برای آمریکا به منظور اشغال نظامی خاورمیانه، اجرای طرح خاورمیانه بزرگ و در نهایت «نظم نوین جهانی» آماده ساخت.

آمریکا پس از این انفجار خود را لیدر مبارزه با تروریسم معرفی نمود و رسماً اعلام کرد: هر کس با ما نیست، او تروریست است! و بدین بهانه مجوز جنگ و ترور همه‌ی مخالفان خود در سرتاسر جهان را برای خود صادر کرد!

۲۱ سپتامبر ۲۰۰۱

شیوع باکتری سیاه زخم در فلوریدا باعثمرگ مبتلایان شد!

هر چند معلوم نشد که این باکتری چگونه پخش و جمع‌آوری شد(؟!) اما بر موج نگرانی افکار عمومی از عملیات تروریستی افزود و زمینه را برای به اصطلاح مقابله با تروریسم جهانی آماده‌تر نمود. البته سازمان سیا اعلام کرد که از این مواد در جنگ عراق بر علیه ایران استفاده می‌شد!

۷ سپتامبر ۲۰۰۳

طرح نقشه راه موسوم به «Roadmap to peace» در گردهمایی مشترک آمریکا، اتحادیه اروپا، ملل متحد و روسیه به بهانه ایجاد صلح در خاورمیانه به تصویب می‌رسد.

۱۵ سپتامبر ۲۰۰۳

معاون شارون به صراحت اعلام می‌نماید که «طی مدت کوتاهی تمامی سران فلسطینی را ترور خواهد کرد»!

در همین روز آمریکا محکوم کردن عملیات تروریستی و قتل عام توسط اسرائیل را در شورای امنیت وتو می‌کند!

یکم سپتامبر ۲۰۰۳

آیت الله حکیم در انفجاری که در شهر نجف و مقابل حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(ع) صورت پذیرفت ترور می‌شود و زمینه برای اشغال نظامی عراق مساعدتر می‌شود.

سپتامبر ۲۰۰۴

اختصاص برنامه‌های تمامی شبکه‌های صهیونیستی به تروریست معرفی کردن اسلام.

سپتامبر ۲۰۰۴

انفجار یک بمب قوی در باشگاه راگبی اوگاندا و نیز فشار شدید در حمایت از این متعهد آمریکایی و آغاز دور جدید از حضور و سلطه‌ی نظامی آمریکا در آفریقا.

۱ سپتامبر ۲۰۰۴

تروریست های چچن بین ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ نفر را که اغلب از کودکان بودند را در مدرسه‌ای به نام بسلان به گروگان گرفتند. هدف از این اقدام استقلال چچن اعلام شد. آنها آزادی زندانیان شورشی چچن در کشورهای همسایه را نیز خواستار بودند.

۲ سپتامبر ۲۰۰۴

شورای امنیت سازمان ملل با تصویب قطعنامه ۱۵۵۹، خواستار حذف تمام نیروهای خارجی از لبنان گردید. این اقدام تا حد زیادی به قصد خروج نیروهای سوریه از لبنان برای تضعیف بیشتر در مقابل حملات اسرائیل صورت پذیرفت.

۹ سپتامبر ۲۰۰۴

انفجار بمب در خارج سفارت استرالیا در جاکارتا - اندونزی، که منجر به کشته شدن ۱۱ تن و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد.

یکم سپتامبر ۲۰۰۵

بازارهای مالی آمریکایی نگرانی خود را از نحوه‌ی قیمت‌گذاری و توزیع نفت کشورهای خلیج فارس اعلام می‌کنند و روند جدید برای تصاحب آغاز می‌شود.

یکم سپتامبر ۲۰۰۵

پنتاگون اعلام می‌کند که با اعزام نیرو، سربازان گارد و ملی خود در عراق را به ۴۰۰۰۰ نفر افزایش خواهد داد.

۲۵ سپتامبر ۲۰۰۵

تظاهرات یکصد هزار نفری آمریکایی‌ها بر علیه جنگ عراق به شدت سرکوب می‌شود.

یکم سپتامبر ۲۰۰۶

اتحادیه اروپا پیشنهاد مذاکره بر سر نقشه راه(خاورمیانه‌ی جدید) را مطرح می‌کند.

یکم سپتامبر ۲۰۰۶

اسپانیا به رغم مخالف مردم و بر اثر فشار آمریکا، اعزام ۱۱۰۰ نیروی نظامی به لبنان به بهانه‌ی نیروهای حافظ صلح را تصویب می‌کند.

۲ سپتامبر ۲۰۰۶

ایتالیا نیز نیروهای نظامی خود را به لبنان گسیل می‌کند و اندونزی نیز اعلام می‌دارد ۱۰۰۰ نیروی نظامی خود را به کمک می‌فرستد.

۵ سپتامبر ۲۰۰۶

سرهنگ سمیر رئیس پلیس لبنان در یک حادثه‌ی بمب گذاری ترور می‌شود.

۶ سپتامبر ۲۰۰۷

تانک‌ها و بولدوزرهای اسرائیلی به نوار غزه حمله می‌کنند.

۶ سپتامبر ۲۰۰۷

یک دادگاه آمریکایی ایران را به پرداخت ۲،۶ میلیارد دلار غرامت خانواده‌های کشته‌شدگان آمریکایی محکوم می‌کند.

۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹

اختصاص به انقلاب‌های مخملی - خودزنی اقتصادی آمریکا و نیز صدور قطعنامه‌های پیاپی علیه جمهوری اسلامی ایران دارد.

سپتامبر ۲۰۱۰

یک کشیش آمریکایی مردم را به مراسم(شیطان پرستی – صهیونیستی) سوزاندن قرآن کریم در ماه سپتامبر دعوت می‌کند.