واکنش حداد به " عزل شیرین فرهاد "!

به گزارش افکارنیوز، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه طی سخنانی به عنوان ناطق میان دستور، گفت: ملت ایران با حضور بهنگام در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دوستان انقلاب را در سراسر جهان خوشحال و دشمنان امام و انقلاب را مأیوس کرد.

وی با بیان اینکه پیام این راهپیمایی استقامت و وحدت بود، افزود: این حضور باشکوه دست مذاکره کنندگان ایرانی را در مذکرات هسته‌ای در مقابل دشمنان قوی‌تر کرده است. ملت، حق انقلاب را با این راهپیمایی به جا آورد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: ان شالله مذاکره‌کنندگان هم توانسته باشند در مذاکرات اخیر حق ملت را ادا کرده باشند. از رئیس جمهور محترم نیز به خاطر سخنرانی متین در روز ۲۲ بهمن سپاسگذاری می‌کنم.

حداد عادل تصریح کرد: مهمترین موضوع این روزها سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است. این سیاست‌ها نسخه درمان‌بخش مشکلات اقتصادی ماست و می‌توان کشور را در مقابل تهدیدات بیمه کند.

" هر اندازه که طبیب حاذق و نسخه هراندازه مجرب باشد تا به آن عمل نشود، اثر نخواهد کرد. مخاطب این سیاست‌ها همه مردم کشور به‌ویژه فعالان اقتصادی و مسئولان قوا و دولتمردان و نمایندگان مجلس هستند. "

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی حرکت به سوی سبک زندگی اسلامی است، اگر بخواهیم از سبک زندگی غربی تقلید کنیم، به اقتصاد مقاومتی نخواهیم رسید. البته اصلاح الگوی مصرف یکی از ابعاد اصلی سبک زندگی اسلامی است که در اقتصاد مقاومتی نیز نباید فراموش شود.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: باید فرهنگ صرفه‌جویی را در جامعه احیا کنیم، هیچ ملتی با تن‌پروری و کم‌کاری به جایی نخواهد رسید. باید کار کردن امری مقدس تلقی شود و سستی‌ورزیدن و شانه‌خالی کردن از کار مایه ننگ باشد و باید کار کردن امری مقدس تلقی شود و سستی‌ورزیدن و شانه‌خالی کردن از کار مایه ننگ باشد.

** در مجلس هیچ اراده جمعی و جناحی برای تضعیف دولت وجود ندارد

حداد عادل اضافه کرد: به روحانی عرض می‌کنم که مطمئن باشید در مجلس هیچ اراده جمعی و جناحی برای تضعیف دولت وجود ندارد. مردم انتظار دارند اعتدال توضیح داده شود تا هر کس نتواند خود را زیر نقاب اعتدال مخفی کند.

وی خاطرنشان کرد: این همان بلایی است که بر سر شعار اصلاحات آمد، نگرانیم بعضی فعالان فتنه ۸۸ با شعار اعتدال به دولت شما راه پیدا کنند. می‌خواهند زبان منتقدان دولت را با انگ افراطی‌گرایی ببندند. عده‌ای که با افراط‌گرایی مولد فتنه بودند، با شعار ۲ قطبی اعتدال - افراط برای تصرف مجلس آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند.

** نگران راهیابی فعالان فتنه ۸۸ به دولت روحانی هستیم

حداد عادل ادامه داد: جناب آقای روحانی، شما با شعار اعتدال به پیروزی رسیده‌اید. مردم انتظار دارند که اعتدال توضیح داده شود تا هر کس نتواند خود را زیر نقاب اعتدال مخفی کند. این همان بلایی است که بر سر شعار اصلاحات آمد. ما نگرانیم که بعضی از فعالان فتنه ۸۸ با شعار اعتدال به دولت شما راه پیدا کنند. آنان می‌خواهند زبان منتقدان دولت را با انگ و رنگ افراط‌گرا ببندند.

وی در ادامه تصریح کرد: به نظر می‌رسد عده‌ای که خود به علت افراط‌گرایی مولد بحران و فتنه بوده‌اند، با انتخاب شعار دو قطبی اعتدال‌گرا - افراط‌گرا از هم‌اکنون برای تصرف مجلس آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند. جناب آقای روحانی، هر افراطی، افراط دیگری را در مقابل خود موجب می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه اضافه کرد: روزنامه‌های موسوم به اصلاح‌طلب بعد از تغییر رئیس دانشگاه تهران با حروف درشت در صفحه اول خود آن را با عبارت " عزل شیرین فرهاد " یاد می‌کنند و یا رفتن او را آمدن امید قلمداد می‌کنند، مردم از خود می‌پرسند که چرا باید همه مدیرانی که مشغول خدمت بوده‌اند باید عزل شوند؟ مگر آن مدیران چه گناهی کرده بودند که در دولت اعتدال با همه آنها چنین رفتاری می‌شود؟


حداد عادل خاطر نشان کرد: مردم از خود میپرسند که این همه خوشحالی برای چیست. این کارها و روشها با اعتدال نمیسازد و نمیخواند و به نوعی افراط است که به افراط دیگری منتهی خواهد شد. نمیتوان گفت چون دیگران و قبلیها چنین کردهاند ما هم باید همان روش را در پیش بگیریم. یک بار و برای همیشه باید به این شیوه خاتمه داده شود. نمیتوان مدیریت کشور را مانند توپ فوتبال هر ۴ سال و یا هر ۸ سال یک بار از پای یک جناح به پای جناح دیگر پرتاب کرد. اصلاح این روش اگر در دولت اعتدال میسر نباشد، چه زمانی میسر خواهد شد.