زمان همایش نقش دنیای اسلامی در هندسه قدرت جهان

به گزارش افکارنیوز، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع بیداری اسلامی در نشست خبری همایش بین‌المللی نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی که صبح امروز یکشنبه در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد اظهار داشت: قرار است این همایش روزهای ۱۹،۲۰ و ۲۱ اسفند در طی دو نشست برگزار شود.

ولایتی افزود: شورای عالی بین‌المللی بیداری اسلامی روز ۱۹ اسفند به ریاست ابراهیم جعفری نخست‌وزیر اسبق عراق و با شرکت ۶۰ نفر از بزرگان جهان اسلام و نقش‌آفرینان بیداری اسلامی در کشورهای مختلف، برگزار خواهد شد.

دبیر کل مجمع بیداری اسلامی ادامه داد: شورای عالی بین‌المللی بیداری اسلامی هسته مرکزی تصمیم‌گیر در ارتباط با اجلاس های عمومی، صنفی و منطقه‌ای بیداری اسلامی بوده است و اولین اجلاس نیز در سال ۱۳۹۰ تعیین شد.

وی با بیان اینکه اجلاس‌های برگزار شده آسیب‌شناسی شرایط موجود بیداری اسلامی و طراحی برای آینده آن بود خاطرنشان کرد: این اجلاس‌های چندگانه شامل اجلاس جوانان، زنان، علمای اسلامی و شعرا براساس تصمیمات شورای عالی بیداری اسلامی برگزار شد.

ولایتی تصریح کرد: ادامه اجلاس نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند برگزار خواهد شد و این کار جدیدی است که طرح اولیه آن توسط آقای حسن‌بیگی رئیس دانشگاه دفاع ملی در این دانشگاه و با مشارکت بیش از ۱۰۰ دانشگاه و مرکز تحقیقاتی از جمله مرکز تحقیقات استراتژیک مقدماتش فراهم شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری همایش گفت: در طی برگزاری این اجلاس مقالات در زمینه‌های مختلف که قبلا ارسال و پذیرفته شده بود عرضه خواهد شد.

ادامه دارد.....