به گزارش افکارنیوز، قسمت سوم از این مجموعه صوتی به جنایات و کشتار مردم بی‌دفاع غزه و حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه می‌پردازد.

برای دریافت فایل، با توجه به سرعت اینترنت خود، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:

کیفیت خوب
۳/۴۶ MB دریافت

کیفیت متوسط
۸۴۸ KB دریافت

کیفیت پایین

۱/۱۶ MB دریافت

سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید:

* امروز آمریکا و غرب در قضیه‌ى فلسطین و در بسیارى از قضایاى دیگر صریحاً دارند دروغ میگویند؛ صریحاً دروغ میگویند. فاجعه‌ى عظیمى مثل فاجعه‌ى غزه را در جنگ ۲۲ روزه وارونه وانمود میکنند. باید به این توجه کنیم. این را میخواهم یادآورى کنم. امروز غزه و فلسطین عرصه‌ى رسوائى غرب است. غرب با ادعاى حقوق بشر بزرگ‌ترین و فجیع‌ترین نقض حقوق بشر را در غزه ندیده گرفته. تا روزهاى متمادى غربى‌ها در سال گذشته یک کلمه حرف به نفع مردم غزه و در دفاع از آنها نزدند.

روزهاى متمادى پشت سر هم میگذشت، ما هى گوشمان بود ببینیم آیا از اروپا - از آمریکا که هیچ - از سازمانهاى حقوق بشر، از سازمانهاى به اصطلاح مدافع آزادى، یک کلمه حرف به نفع مردم غزه صادر میشود؟ نمیشد. بعد از آنى که سر و صداى مردم بلند شد، مردم در کشورهاى مختلف سر و صدا کردند، راهپیمائى کردند، تظاهرات کردند، حرف زدند، رسوائى بالا گرفت، شروع کردند به حرف زدن؛ فقط حرف! غرب هیچ گونه حمایتى از مردم غزه نکرد؛ در مقابل یک چنین فاجعه‌ى عظیمى که جلوى چشم همه داشت اتفاق مى‌افتاد.

تا امروز هم باز غرب در همان مواضع است. سازمان ملل خودش را رسوا کرد. آمریکا رسوا بود و رسواتر شد. با اینکه این گزارش گلدستون در آمده است و همه از او مطلع شدند. امروز بایستى سران جانى و مجرم رژیم صهیونیستى بیایند پاى محاکمه و باید مجازات بشوند؛ ولى هیچ خبرى نیست، هیچ اقدامى انجام نمیگیرد؛ بلکه حمایتها از دولت غاصب و دولت جعلى صهیونیستى باز هم بیشتر میشود! اینها غرب را رسوا کرد.

دیدار شرکت‌کنندگان در افتتاحیه همایش غزه ۱۳۸۸/۱۳ / ۰۸

* یکى هم محاصره‌‌ى ظالمانه‌‌ى غزه است که این محاصره سه سال شد؛ یک حرکت بسیار سبعانه، قساوت‌‌آمیز، وحشیانه، و با شگفتى فراوان مورد تأیید و تصدیق و حمایت آمریکا و انگلیس و قدرتهاى غربى که داعیه‌‌ى دفاع از حقوق بشر را هم دائم تکرار مى‌کنند.

سه سال است که یک و نیم میلیون جمعیت را محاصره کرده‌‌اند؛ نه مى‌گذارند دارو برود، نه مى‌گذارند غذا برود، در آب آشامیدنى‌‌شان اخلال مى‌کنند، در نیروى برقشان اخلال مى‌کنند، در رسیدن سیمان و مصالح ساختمانى براى اینکه ویرانى‌هاى جنگ را از بین ببرند، اخلال مى‌کنند - این کاروانى که مى‌رفت، بخش عمده‌اى از محموله‌‌ى آن سیمان بود، براى اینکه مردم بتوانند خانه‌‌هاى خراب خودشان را تعمیر کنند - علاوه‌‌ى بر این‌ها به طور متناوب گلوله‌‌باران هم مى‌کنند، آدم‌کشى هم مى‌کنند، کودکان مظلوم و زن و مرد را به قتل هم مى‌رسانند. این، حرکت رژیم صهیونیستى است.

سازمانهاى مدعى حقوق بشر ایستاده‌اند تماشا مى‌کنند. قدرتهاى غربى نه فقط تماشا، بلکه حمایت مى‌کنند. متأسفانه بسیارى از کشورهائى که باید دفاع کنند - یعنى برخى کشورهاى عربى، برخى کشورهاى اسلامى - سکوت محض کرده‌اند؛ اگر نگوئیم حتّى رفتارهاى خائنانه در پشت سر. خیلى وضع عجیبى است.

نماز جمعه تهران در حرم امام خمینی(ره) ۱۳۸۹/۰۳ / ۱۴