ورود دادگستری همدان به موضوع توهین به نظام

به گزارش افکارنیوز، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مردم ولایتمدار و فهیم استان همدان می‌رساند بر اساس گزارش واصله از سوی مراجع قانونی ذی‌ربط در خصوص سخنرانی یکی از منسوبین به یکی از جریان‌های سیاسی که روز پنج‌شنبه هشتم اسفندماه در یکی از حسینیه‌های شهر همدان انجام شده است، موضوع برای پیگرد قانونی مقتضی توسط مقامات قضایی صالحه استان در حال رسیدگی و حسب موازین قانونی اتخاذ تصمیم خواهد شد.

گفتنی استسعید رضوی‌فقیهدر همایش فصلی اصلاح‌طلبان همدان اتهامات ناروایی به نظام و رهبری نسبت داد و سعی در تخریب جایگاه مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و شورای نگهبان داشت.

رضوی‌فقیه از اعضای آشوب‌طلب دفتر تحکیم در دهه ۷۰ بود که به حزب مشارکت نزدیک شد و به ماموریت از این حزب تندرو در انتخابات سال ۸۸ وارد ستاد اصلی کروبی شد.

وی همچنین سابقه فعالیت در روزنامه‌های زنجیره‌ای دوم خرداد، صبح امروز، بهار، دوران امروز، بنیان، نوروز، یاس نو و وقایع اتفاقیه را داشته است.

رضویفقیه در مردادماه سال ۸۲ به دلیل نگارش مقالاتی که در اعتراض به صدور حکم اعدام برای هاشم آغاجری در مطبوعات منتشر کرده بود در همان ایام بازداشت شد.