به گزارش افکارنیوز، در مراسم تشییع پیکر یکی از شهدای حزب‌الله لبنان که طی عمل به وظیفه جهادی در سوریه به شهادت رسید صدای مهیبی شنیده شد که خیلی‌ها تصور کردند که یک انفجار تروریستی دیگر رخ داده است.

براساس این گزارش، امروز صدای انفجاری مهیب نزدیک یک شهرک ورزشی در بیروت و جنب اردوگاه پناهندگان فلسطینی و سوری نشین «صبرا» شنیده شد.



اما این بار انفجار تروریستی نبود، و در مراسم تشییع پیکر شهید «حسن عبدالله» از رزمندگان حزب‌الله لبنان بجای تیراندازی با تفنگ و سلاح‌های سبک، برخی از تشییع کنندگان مبادرت به شلیک آرپی‌جی در آسمان منطقه صبرا کردند.

البته برای دقایقی صدای شلیک رگبارهای سلاح‌های اتوماتیک هم مردم را غافلگیر کرد، مردمی که به این رسم عادت کرده و خو گرفته‌اند و معمولا بدون توجه از کنار آن عبور می‌کنند.

در لبنان به هرمناسبتی از جمله تشییع جنازه، عروسی و جشن و عزا تیراندازی می‌کنند و تاکنون این رسم قربانیان زیادی برجای گذاشته و بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده است.

در این شرایط ناامن که مردم هر لحظه انتظار یک انفجار تروریستی را می‌کشند، این تیراندازی‌های گاه و بی‌گاه اما بسیار زیاد، اذیت کننده‌تر شده است.