لزوم برخورد مراجع قضایی با هتاکان انقلاب

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات انتقادات اخیر سعید رضوی نسبت به نهادهای قانونی کشور و اصل ولایت فقیه را محکوم کرد و گفت: هر کس در چارچوب نظام کار می‌کند باید قوانین نظام را بپذیرد و باید با کسی که چارچوب‌های اساسی نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی را قبول ندارد برخورد جدی‌ را انجام داد.

وی با بیان اینکه هر فردی بخواهد در برابر نظام بایستد و چهره انقلاب را مخدوش کند خیانتکار است، خاطرنشان کرد: همه باید در چارچوب قانون کار کنیم و نباید به آرمان‌های انقلاب اسلامی پشت کنیم.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد: من به دوستان اصلاح‌طلب خود توصیه می‌کنم که میدان به افراطی‌ها ندهند و در مقابل عوامل تندرو و برخی تندروی‌ها در کشور بایستند چراکه این برخلاف مبنای شعار اعتدال است و هیچ فرد یا جریانی حق ندارد به نهادهای قانونی نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد.

حجتالاسلام زارع فومنی در پایان با اشاره به لزوم برخورد مراجع قانونی با هتاکان انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر کس که قصد دارد سنگ بنایی را برای توهین به مقدسات و آرمانهای انقلاب قرار دهد باید با آن شخص یا جریان برخورد شود و درباره اظهارات اخیر رضوی فقیه نیز باید مراجع قانونی برخوردهای لازم را انجام دهند.