به گزارش افکارنیوز، غیر از خبرگزاری‌هایی مانند ایرنا(وزارت ارشاد)، ایسنا(جهاد دانشگاهی)، ایلنا، آنا، پانا، موج، یانا و شبستان، انبوهی از سایت‌ها نیز در حمایت از دولت قلم می‌زنند که از آن جمله می‌توان به سایت‌های تیک‌نیوز، جماران، عصر ایران، انتخاب، انصاف‌نیوز، خبرآنلاین، روزگار‌نو، خردادنیوز، روز نو، آفتاب، پارسینه، نواندیش، ایران‌خبر، صدای ایران، جمهوریت، فرارو، فریادگر، اعتدال، شبکه ایران، سفیر، بهار و… اشاره کرد.

همچنین در حالی که تعداد روزنامه‌های منتقد دولت از تعداد انگشتان یک دست تجاوز نمی‌کند، بالغ بر ۳۰ روزنامه حامی دولت هستند که از جمله می‌توان به روزنامه‌های شرق، اعتماد، آرمان، آفتاب یزد، ابتکار، قانون، شهروند(هلال‌احمر)، ایران(ایرنا)، خبر، اطلاعات، کار و کارگر، جمهوری اسلامی، فرهیختگان(دانشگاه آزاد)، آفرینش(دانشگاه آزاد)، همبستگی، گسترش صنعت، تفاهم، جهان اقتصاد، دنیای اقتصاد، مردم‌سالاری، روزان، حسبان، ابرار، زمان، کائنات و راه‌مردم اشاره کرد.

در حوزه صداوسیما نیز راه بر منتقدان بسته است و مسئولان دولتی یکطرفه مشغول کوبیدن منتقدانند! به عنوان مثال در موضوع توافق ژنو، هیچ منتقدی نتوانسته حتی به اندازه یکصدم مسئولان دولتی به طرح دیدگاههای خود بپردازد.