به گزارش ايسنا، سردار اسماعيل احمديمقدم در مراسم صبحگاه فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه، ضمن اشاره به مقاومت و پايمردي مردم استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس، عنوان كرد: براي مردم کرمانشاه، پيروزيهاي رزمندگان اسلام در جنگ تحميلي شيريني ديگري داشت و کرمانشاهيان با رشادت و مقاومت، ولايتمداري و وفاداري خود به نظام مقدس جمهوري اسلامي را به همگان ثابت کردند.

وی با اشاره به تکیه و تاکید مردم و مسئولان کشور به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی عنوان داشت: این شعار از زمان پیروزی انقلاب در سال ۵۷، نماد و پرچم استقلال این مرز و بوم است و به این وسیله به همه دولت‌های زورگو اعلام کردیم اجازه هیچ‌گونه ظلم، ستم و دخالت را به آنان نخواهیم داد.

فرمانده نیروی انتظامی، پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی را نتیجه ایثارگری و مقاومت مردم و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عنوان داشت و تاکید کرد: رمز تمامی موفقیت‌های ما، اعتقاد به اسلام، باور ارزش‌های دینی، ولایت و رهبری بوده است.

احمدی‌مقدم با اشاره به هجوم دنیای استکبار در قالب شبکه‌های ماهواره‌ای به کشورهای مستقل از جمله ایران اسلامی، گفت: امروز رنگ جبهه دشمن و ترفند آن تغییر کرده است و از راه به انحراف کشیدن جوانان وارد عرصه نبرد شده است، اما با آگاهی و تدبیر در این جبهه نیز موفق بوده و خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، وی ضمن اشاره به لزوم قرار گرفتن انضباط، تعهدات اخلاقی و ایمان در سرلوحه کار کارکنان ناجا تاکید کرد: پلیس در همه ماموریت‌های خود باید نشانه رحمت، رافت و در عین حال اقتدار باشد.

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه با اشاره به ویژه و خاص بودن استان کرمانشاه با توجه به موقعیت مرزی آن، از تلاش مجموعه انتظامی استان قدردانی کرده و اظهار داشت: در تمامی ماموریت‌ها و سفرهای کاری خود به استان، شاهد پیشرفت و بهبود وضعیت بوده‌ام.