به گزارش افکارنیوز به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی، معاون اول رییس جمهور، ظهر امروز (شنبه) در مراسم بهره برداری از ۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسكن مهر در استان سمنان با تاكید بر اینكه امسال یكی از موفقترین سالهای دولت جمهوری اسلامی خواهد بود، اظهار داشت: دولت به دنبال آن است تا پس از برنامه ریزیهایی كه طی سالهای گذشته صورت گرفته است به نتایج و اهداف بزرگ خود در سال جاری دست پیدا كند.

اتهامات پی در پی و سنگ‌اندازی‌های برخی افراد موجب کندی تلاش‌های دولت می‌شود

معاون اول رییس جمهور تحقق اهداف تعیین شده و دستیابی به پیشرفت‌های بزرگ را نیازمند آرامش و فراهم بودن شرایط مناسب برای دولت دانست و گفت: اتهامات پی در پی و سنگ اندازی‌های برخی افراد موجب کندی تلاش‌های دولت می‌شود و اجازه نمی‌دهد دولت با آسایش خاطر برای توسعه کشور فعالیت کند.

رحیمی در ادامه یکی از برنامه‌های مهم دولت را تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه جامه عمل پوشاندن به شعار جهاد اقتصادی در سال ۹۰ عنوان کرد و افزود: دولت آقای دکتر احمدی‌نژاد همواره در تلاش برای ایجاد تحول در بخش اقتصادی کشور بوده است اما رهنمود مقام معظم رهبری بدین معناست که تلاش به هر میزانی که بوده باید به آن افزوده شود.

دستور ویژه احمدی‌نژاد برای مسکن مهر

معاون اول رییس جمهور افزود: دکتر احمدی‌نژاد در راستای تحقق جهاد اقتصادی دستور داده‌اند تا پایان دولت دهم کلیه افرادی که برای دریافت مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند صاحب مسکن شوند.

رحیمی ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در سال جاری و رسیدن میزان صادرات غیر نفتی به مرز ۴۵ میلیارد دلار را از دیگر برنامه‌های دولت در سال ۹۰ خواند و گفت: البته دولت برنامه‌های متعددی در دستور کار دارد که اصلاح نظام بانکی و جلوگیری از رانت خواری‌ها از دیگر برنامه‌های دولت است.

آب؛ مشکل اصلی استان سمنان

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آب یکی از اساسی‌ترین نیازهای استان سمنان است، خاطر نشان کرد: استان سمنان از مناطق خشک کشور به حساب می‌آید و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت انتقال آب از دیگر نقاط کشور به این استان می‌باشد تا از این طریق آب شرب و آب کشاورزی این استان تامین شود.

دولت هدفی جز خدمتگزاری به مردم ندارد

وی ادامه داد: دولت هدفی جز خدمتگزاری به مردم ندارد و تلاش می‌کند پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در عمل به اثبات برساند و امیدواریم همه مسئولین با حفظ آرامش دولت را در انجام وظایف خود یاری کنند.

رحیمی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از ضرورت‌های حکومت اسلامی وجود ولایت و ولی فقیه است چرا که اگر ولایت در حکومت حاضر نباشد مانند برخی از کشورهای دیگر که در قانون و در نام، اسلامی هستند اما ولی فقیه و ولایت ندارند امور امت اسلامی به شکل مناسب انجام نخواهد شد.

معاون اول رییس جمهور افزود: حکومت اسلامی نیازمند ستونی است تا بتواند جامعه را استوار نگه دارد و این ستون‌‌ همان ولی فقیه است.

با حضور معاون اول رییس جمهور از تمبر یادبود افتتاح ۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسكن مهر در استان سمنان رونمایی شد و به برخی از دست اندركاران ساخت مسكن در این استان لوح تقدیر اهداء شد.