شیپور دوقلوهای رسانه ای علیه موسسه امام(ره)!

به گزارش افکارنیوز، پیرو خبر روز گذشته دربارهتحریف نامه مهم حاج احمد خمینی یادگار امام(ره)به آیت‌الله پسندیده توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره)، روزنامه آرمان در شماره امروز خود از این خبر و واکنش‌های شخصیت‌های سیاسی نسبت به این تحریف، انتقاد کرد.

روزنامه آرمان در شماره امروز خود ذیل تیتر یک " شیپور دوقلوهای رسانه‌ای علیه موسسه امام(ره) "، نوشت که رسانه‌های اصولگرا در این باره از " هیچ " خبر ساخته‌اند.




این روزنامه همچنین با غیرمهم شمردن چنین تحریفی توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) نوشته است " موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) در عدم انتشار بخشی از جملات نامه سید احمد خمینی به آیت ا… پسندیده که پیرامون نهضت آزادی بوده، بطور قطع به یقین بر اساس مقتضیات روز و ملاحظات سیاسی و اجتماعی دست به چنین کاری زده است! "

روزنامه آرمان همچنین می‌نویسد که چنین تحریفی، " اقدامی متعارف " است.

با این حال روزنامه آرمان که دانسته یا نادانسته چنین اقداماتی توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام را " اقدامی متعارف " خوانده، توضیح نداده است که اگر موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) درباره گفته‌ها و نوشته‌های حضرت امام(ره) و یادگار ایشان حاج سید احمد خمینی، هر بار بنا به مصلحتی که از پیش خود می‌اندیشد نسبت به حذف بخش‌هایی از نوشته‌ها و گفته‌ها اقدام کند، دوستداران امام و یادگار ایشان و همچنین ملت‌های مسلمان سراسر جهان که بخش عظیمی از آنان دلسپرده راه و مشی امام هستند، چگونه می‌توانند به این گفته‌ها و نوشته‌های منتشره توسط این موسسه اعتماد کنند.

اصطلاح " اقدام متعارف " که روزنامه آرمان درباره تحریف صورت گرفته توسط موسسه مذکور، به کار برده است، به اقدامی گفته می‌شود که " معمول "، " مرسوم " و " متداول " است. لذا این روزنامه نزدیک به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به طور تلویحی اینگونه عنوان کرده است که چنین تحریفات و حذفیاتی در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اقدامی مرسوم و متداول بوده است!

پی‌نوشت:

معنای " متعارف " در لغت‌نامه دهخدا:(مُ تَ رِ یا رَ)[ع.](اِفا.) ۱ – مرسوم، معمول، متداول. ۲ – شناخته شده