توضیحات کوثری درباره وضعیت مرزبانان ربوده شده و تحویل آن‌ها به ایران

به گزارش افکارنیوز، اسماعیل کوثری درباره آخرین وضعیت سربازان ربوده شده گفت: مرزبانان ربوده شده ایرانی امروز به رابط جمهوری اسلامی ایران در پاکستان تحویل داده شده‌اند، اما هنوز وارد کشور نشدند.

وی تاکید کرد: تعداد مرزبانان تحویل داده شده به رابط ایران چهار مرزبان است.

کوثری همچنین اظهار کرد: ما حتما به دنبال تحویل پیکر یکی از سربازان هستیم.

همچنین نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «تا وقتی مرزبانان ربوده شده وارد خاک ایران نشوند نمی‌توانیم آزادی آن‌ها را تائید کنیم» گفت: طبق اعلام نظر مقامات محلی در این باره خبرهای خوشی در راه است.

محمدسعید اربابی گفت: من با مقامات محلی تماس گرفتم و می‌توانیم بگوییم که خبرها خوش است و امید به اینکه مرزبانان به مقامات ایرانی در پاکستان تحویل داده شده باشند وجود دارد، اما تا زمانی که وارد خاک ایران نشده و تحویل مقامات ما نشوند نمی‌توان گفت که این اتفاق صد در صد رخ داده است.

وی ادامه داد: خبرها، نوع برخوردها و نوع صحبت‌های مقامات محلی در استان حاکی از آن است که اتفاقات خوبی افتاده و مرزبانان به رابطین ایران در پاکستان تحویل داده شده است.

اربابی تاکید کرد: خبرها حاکی از این است که با توجه به اینکه مرزبانان هنوز وارد خاک کشورمان نشدهاند، مقامات محلی نمیخواهند این خبر را به صورت رسمی تایید کنند.