تجلیل فرماندهان ارتش از مادر شهید صیادشیرازی

به گزارش افکارنیوز، همزمان با فرارسیدن ۱۳جمادی الثانی، سالروز وفات حضرت فاطمه ام البنین(س) و روز بزرگداشت و تکریم مادران و همسران شهدا، جمعی از فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور و قرارگاه تاکتیکی لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه(ع) به دیدار مادر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی رفتند و با آرمان‌های فرزند شهیدش تجدید پیمان کردند.

در این دیدار که فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور و قرارگاه تاکتیکی لشکر ۷۷ ثامن الائمه(ع) به همراه استاندار خراسان رضوی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی حضور داشتند، از مادر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی تجلیل شد.

امیر علی جهانشاهی فرمانده قرارگاه عملیاتی آجا در منطقه شمال شرق طی سخنانی در این دیدار تصریح کرد: شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، اسوه اخلاق، ولایت مداری و شهادت بود و حق زیادی بر گردن انقلاب، استقلال و امنیت امروز ایران اسلامی دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق ارتش افزود: همه ما مدیون شهید صیاد شیرازی هستیم و تا آخرین نفس راهش را ادامه می‌دهیم و ان‌شاء الله بتوانیم طوری عمل و رفتار کنیم که شرمنده خون پاک شهدا و خانواده‌های محترم آنها نشویم.

مادر شهید صیاد شیرازی هم در سخنانی ضمن تشکر از حضور مسئولان افزود: وقتی که شما عزیزان در کنارم هستید، احساس می‌کنم که در کنار فرزندم نشسته ام و گویی علی در همین جمع صمیمی حاضر است. من برای همه شما و به ویژه نسل نوجوان و جوان آرزوی عاقبت به خیری از درگاه ایزد منان دارم.