روزنامه کیهان به مصاحبه مجید انصاری با روزنامه شرق واکنش نشان داد و به انتقاد از آن پرداخت.

عضو مرکزیت مجمع روحانیون به روزنامه شرق گفته بود: «امام(ره) به چند صدایی درخانواده انقلاب معتقد بود». مجید انصاری در این مصاحبه افزوده بود: «امام به صورت مکتوب با تاسیس و ادامه کار مجمع روحانیون موافقت کردند. امام در آن مقطع احساس کرده بودند که یک نوع تک صدایی در سازمان روحانیت در حال به وجود آمدن است که این را مضر می‌دانستند. اعتقاد راسخ امام به چند صدایی در درون خانواده انقلاب و جامعه بود. امام معتقد بود رقابت سیاسی سالم لازمه یک جامعه پویاست به شرط این که تبدیل به خصومت و دشمنی نشود».

میهان در این باره نوشت «این اظهارات از سوی یک عضو مرکزیت مجمع روحانیون در حالی عنوان می‌شود که سران تشکل مذکور به تدریج به سمت جریان‌های انحرافی خارج از نظام میل پیدا کردند و در دوران اصلاحات تبدیل به پوشش حمایتی جریان‌های ضدانقلاب شدند تا جایی که مهره مفلوک و ورشکسته ای نظیر اکبر گنجی در سفر به آلمان به گزافه گفت خمینی به موزه تاریخ خواهد رفت. جریان مذکور همچنین در فتنه و آشوب سال ۸۸ که به اهانت صریح علیه اسلام و امام حسین(ع) و انقلاب و امام(ره) و ولایت فقیه انجامید، نقش آتش بیار معرکه را ایفا کرد و هرگز حاضر نشد از گروهک های تحریک شده توسط دشمن و نقش آفرین در فتنه ۸ ماهه برائت جوید».

کیهان ادامه داده است: برخی سران مجمع روحانیون در حالی به ایفای نقش مشترک با فتنه گران پرداختند که خاتمی چند سال قبل صراحتا اعلام کرده بود از اردوگاه اصلاح طلبان صدای دشمن به گوش میرسد. امثال آقای انصاری میدانند قطعا منظور امام(ره) این نبود که جریانهای درون نظام به اسم چندصدایی، به بلندگوی جبهه استکبار و دشمنان تابلو دار انقلاب تبدیل شوند!