محمدرضا شرفبياني در سنندج اظهار داشت: شب سيزدهم خردادماه جاري عناصر گروهك كومله در روستاي انديمن، شيرزاد ميداني از نيروهاي فعال بسيج را در جلوي چشمان زن و بچهاش به شهادت ميرسانند.

به گزارش فارس، وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کامیاران نیز به دنبال این جنایت، نیروهای خود را فعال و با اشراف اطلاعاتی کامل بر منطقه اقدام به تعقیب آنان کردند.

فرمانده سپاه کامیاران تصریح کرد: نیروهای سپاه این شهرستان بعد از انجام یک عملیات تعقیب و گریز دو روزه، این گروهک جنایتکار را در منطقه‌ای به نام تیرباغ اندیمن رصد می‌کنند و ساعت ۱:۳۰ بامداد نیز در کمین نیروهای سپاه گرفتار می‌شوند.

شرفبیانی با بیان اینکه در حین این عملیات یکی از افراد این گروه به هلاکت و سه نفر دیگر زخمی شدند، اضافه کرد: سه نفر زخمی به همراه یک نفر دیگر فرار می‌کنند که دیروز دو نفر از آنها توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: دو نفر باقی مانده نیز تحت تعقیب هستند که با تلاش نیروهای امنیتی و نیروهای سپاه این شهرستان دستگیر می‌شوند.

فرمانده سپاه کامیاران خاطرنشان کرد: هیچکدام از نیروهای سپاه کامیاران در حین اجرای این عملیات زخمی و یا به شهادت نرسیده‌اند.

شرفبیانی وضعیت امنیت منطقه را در حال حاضر بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: با توجه به حضور فعال مردم به ویژه بسیجیان، امنیت امروز این منطقه کاملا پایدار است.

وي عنوان كرد: نوع اين جنايت بيرحمانه موجب نفرت بيش از پيش مردم اين شهرستان نسبت به اقدامات اين كوردلان جنايتكار شده است.