افکارنیوز:حجتالاسلام محمد تقی رهبر با تاکید بر اینکه "کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند نباید در برابر ناهنجاری اجتماعی کوتاه بیایند "، به فارس گفت: وضعیت امروز حجاب در جامعه ما شایسته یک کشور اسلامی نیست چرا که برخی دختران و خانمها که از بیماری روانی و روحی رنج میبرند برای اینکه زیبایی خود را به رخ جونان بیگناه بکشند، حجاب را بر خودشان حرام کردهاند و مسئولان هیچ واکنشی نشان نمیدهند.

بی‌حجابی بهتر از بد حجابی است. وقتی یک خانم روسری و لباس به تن ندارد بهتر از این است که لباس نامناسب با هدف تحریک جونان به تن کند؛ نیروی انتظامی باید برای دفاع از حقوق مردم، با بی‌حجاب‌هایی که نظم عمومی جامعه را مختل کرده برخورد کند.

وی با بیان اینکه سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی و نجار وزیر کشور برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان روحانی مجلس هفته آینده به خانه ملت فراخوانده شدند، تصریح کرد: آقایان بدانند که از احضار وزرا به مجلس به خاطر حجاب خسته نخواهیم شد چرا که رسالت ما حراست از حقوق مردم و جوانان است.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه بی‌حجاب کردن جامعه برای جریان انحرافی یک ارزش است، تصریح کرد: وقتی سرکرده‌های جریان انحرافی با هنرپیشه‌های بی‌حجاب زانو به زانو می‌نشیند چرا باید انتظار داشته باشیم که دستگاه اجرایی حجاب اسلامی را در جامعه ترویج کند.

محمدتقی رهبر در حالی از احضار وزیر کشور خبر داد که مصطفی محمدنجار در گردهمایی معاونین سیاسی استانداری‌های سراسر کشور مشغول سخنرنی بود. وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر تثبیت مدیریت و ایجاد تغییرات حداقلی در فرمانداری‌ها تاکید کرد.

وی به فعالیت‌های دولت در ابعاد مختلف اشاره کرد و در عین حال گفت: ‌ یک سری القائاتی در بیرون صورت می‌گیرد و در خصوص دولت سیاه‌نمایی می‌شود ولی ما نباید به این گونه القائات توجه کنیم و باید به کار خود ادامه بدهیم.

محمدنجار خطاب به معاونین سیاسی استانداران گفت: نباید اجازه دهیم که عده‌ای فضا را غبارآلود کنند و بحث‌هایی را مطرح کنند که فتنه سال گذشته به محاق برود. راهکار مقابله با این موضوع بی‌شک از طریق دعوت به وحدت میسر است.

وزیر کشور در ادامه به بحث انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: همه شما باید بستر برگزاری انتخابات باشکوه و قانونمند را مهیا و تلاش کنید که در این مانور ملی حضور حداکثری مردم محقق شود. وی با بیان اینکه ما کاری نداریم مردم به چه کسی رای میدهند، گفت: ملاک ما باید قانون باشد و جمهوری اسلامی ایران با تجارب بسیار خوبی که در زمینه برگزاری انتخابات دارد میتواند روانترین انتخابات را برگزار کند.