بیانیه نمایندگان به‌مناسبت سالروز سوم خرداد

به گزارش افکارنیوز، حسین سبحانی‌نیا در نشست علنی امروز، چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت، مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس به‌مناسبت سالروز سوم خرداد را قرائت کرد که متن این بیانیه به شرح ذیل است:

امام خمینی(ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد در آستانه سالروز بعثت حیات بخش پیامبر اعظم(ص) فرا رسیدن سالروز سوم خرداد آزادسازی شهر خون، خرمشهر روز مقاومت ایثار و پیروزی و یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر دوران نورانی دفاع مقدس به‌ویژه شهدای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس را گرامی می‌داریم.

یقیناً افتخارات دوران درخشان دفاع مقدس برای همیشه در اذهان همگان باقی خواهد ماند؛ ضروری است به هر مناسبتی دلایل این افتخارات که به‌واسطه اخلاص، توکل بر خدا، روحیه جهادی و تکیه بر مردم به‌دست آمده است یادآوری شود و الگوی زنده پیشرفت و پیروزی در برابر مستکبران و قلدران برای امروز جامعه ما سرمشق قرار گیرد.

سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد یقیناً دوران دفاع مقدس یکی از موفق‌ترین نمونه‌های عزم ملی و مدیریت جهادی است. امید است با استمداد از ذات اقدس الهی امروز هم در زیاده‌خواهی دشمنان قسم خورده بشریت با همان روحیه ایمانی پیروزی‌های بزرگتری را شاهد باشیم و روح ملکوتی امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر را خشنود سازیم.

امروز نیازمند آن هستیم که در سایه مدیریت جهادی و با توکل به خدا و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری که رمز موفقیت امت ایران است در مقابل زیادهخواهیهای استکبار و سلطه آنها ایستادگی کنیم و در جریان جنگ نرم نیز با تشکیل جبهه عظیم مردمی وظیفه حساس خود را انجام دهیم.