حرکت متخصصان صنایع دفاعی ایران در مرزهای دانش

به گزارش افکارنیوز، امیر احمدرضا پوردستان دقایقی قبل در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاعی ارتش در جمع خبرنگاران با یاد و گرامی‌داشت شهدای عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: امروز به یاری خدا از دستاوردهای یگان‌های مستقر در اصفهان با مرکزیت مرکز آموزش توپخانه بازدید داشتم.

وی با تاکید بر اینکه امروز ما با چهره جدیدی از تهدیدات مواجه هستیم، اضافه کرد: هر چند تهدیدات کنونی از لحاظ شکل و اندازه با گذشته متفاوت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در اصفهان تاکید کرد: ما به عنوان بازوان مسلح نظام وظیفه داریم ظرفیت‌های لازم را متناسب با تهدیدات فراهم کرده و در تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایمان آنها را عملیاتی کنیم و در این راستا از سلاح‌های ابتکاری استفاده لازم را ببریم.

وی با اشاره به سلاح‌هایی که در جنگ با عراق مورد استفاده قرار گرفتند که هر کدام دارای تکنیک‌های خاصی بودند، افزود: حتی آنها هم باید امروزه با استفاده از تاکتیک‌های جدید به کار گرفته شوند.

پوردستان با تاکید بر تخصص متخصصان ایرانی و ظرفیت‌های بالای آنها بیان کرد: این افراد که تجهیزات بومی را به نوعی تولید و تهیه می‌کنند در لبه مرزهای دانش حرکت می‌کنند و علاوه بر آن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در صحنه‌های عملیاتی به شایستگی به منصه ظهور رسانند.

وی با بیان اینکه در نیروی زمینی و سازمان جهاد خودکفایی ارتش از افسران متخصص نیز استفاده میشود، گفت: دکترین جمهوری اسلامی ایران، دفاعی و بازدارنده بوده و ما در حوزههای دفاع زمینی، هوایی، دریایی، دفاع زیر سطحی و موشکی به دستاوردهای مطلوبی دست یافتهایم.