حمایت از مفسد ۳ هزار میلیارد تومانی!

به گزارش افکارنیوز، احمد شهید در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن غلامرضا خسروی عضو سازمان تروریستی منافقین(به اتهام محاربه و جاسوسی)، مدعی شد مبارزه علیه فساد به هیچ روی نمی‌تواند اعدام فرد را به اتهام دست داشتن در اختلاس توجیه کند.
این مزدور سریلانکایی سازمان سیا مدعی شده که در محاکمه مفسد ۳ هزار میلیارد تومانی عدالت و شفافیت رعایت نشده است. احمد شهید می‌گوید مجازات فردی که در اختلاس دست داشته اعدام نیست.

مه‌آفرید خسروی به اتهام افساد فی‌الارض از طریق شرکت در اخلال نظام اقتصادی کشور با تبانی و فساد در شبکه بانکی و توسل به روش‌های متقلبانه و مجرمانه و اخذ میلیاردها تومان وجوه غیر قانونی و شرکت در پولشویی و پرداخت رشوه اعدام شد.

پیش از این شبه روشنفکرانی نظیر زیباکلام، خسروی را کارآفرین نابغه لقب داده و قوه قضائیه را زیر سؤال برده بودند. همچنین برخی شبه روشنفکران نظیر محمدملکی، فریبرز رئیسی دانا، اصغر فرهادی، نسرین ستوده، بابک احمدی و… که از حامیان فتنه سبز بودند، اعدام خسروی را نقض حقوق بشر جا زده بودند.

حمایت کسانی چون احمد شهید از مفسدان سیاسی و اقتصادی در ایران در حالی است که این طیف به هنگام تحرکات تروریستها علیه ملت ایران مهر سکوت برلب میزنند.