ادامه خواب سنگین ضدایرانی رژیم صهیونیستی

به گزارشافکارنیوز،تد کروز سناتور جمهوریخواه آمریکایی از ایالت تکزاس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶، در این زمینه گفته است که اگر تهران برنامه های هسته ای خود را متوقف نکند، تل آویو ظرف چند ماه آینده به تاسیسات هسته ای ایران حمله خواهد کرد.

به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، ˈباراک رافیدˈ تحلیلگر امور سیاسی در روزنامه صهیونیستی ˈهاآرتصˈ در این باره گفت که کروز این سخنان را در یک نشست غیر علنی با هیاتی از یک انستیتوی مطالعاتی یهودیان در واشنگتن بیان کرد.

تحلیلگر اسراییلی با اشاره به اینکه اظهارات کروز پس از بازگشت وی از سرزمین های اشغالی در دو هفته پیش و دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیان شد، گفت که پرونده ایران از مهمترین موضوعات مورد بحثدر این دیدار بود.

وی همچنین گفت که هنوز مشخص نیست سناتور کروز از نتانیاهو درباره مساله ایران پیامی دریافت کرده است؟

این روزنامه نوشت: کروز با حمله به رییس جمهوری آمریکا گفت که نتانیاهو بیشتر از اوباما برای حمایت از منافع آمریکا تلاش می کند.

در همین راستا، ˈیعقوف عمیدرورˈ مشاور امنیت ملی سابق و ژنرال ذخیره رژیم صهیونیستی در کنفرانس هرتزیلیا که سه شنبه گذشته به کار خود پایان داد در اشاره به بی نیازی این رژیم از آمریکا گفت که تل آویو می تواند مشکلات خود را بدون کمک دیگران حل و فصل کند.

وی افزود: درست است که آمریکا قوی ترین متحد راهبردی اسراییل است اما ما باید آماده اقدام یکجانبه در مقابله همه چالش ها باشیم .