ننگ حمایت از داعش بر پیشانی رجوی

به گزارش افکارنیوز، باید به مریم رجوی گفت که ننگ با رنگ عکس پاک نمیشه از اینکه دستتان رو شده و رابطه شما و حمایت های مالی شما از داعش، به فکر رفع و رجوع افتادید تو و مسعود گور به گور همیشه عقلتان پشت سر تان است. همین چند وقت پیش آقاتان پیام داده بود که ببینید داعش هم الان شعار شما اشرفیان را می دهند و شما را الگوی خود قرار داده و شما اشرفیان در عراق و برای داعش سمبل شدید.

بعد در سایت هایتان عکس بازی چند بچه را می اندازید که این کسانی که به موصل حمله کردن مردم بپا خواسته عراق است نه نیروهای داعش و مستقیم به مردم عراق توهین می کنید که مردم عراق جنایتکار هستند این جنایت ها را مردم عراق می کنند؟

همین جنایت ها را شما در جنگ خلیج فارس علیه مردم عراق کردید بخصوص در کردستان عراق با تانک خونه های مردم را در فاصله ۱۰۰ متری می زدید با تانک مردم را تعقیب می کردید و آنها را له می کردید یا دسته دسته مردم بدبخت را دستگیر می کردید تحویل استخبارات صدام می دادید و همانجا درجا مثل همین فیلم تیر باران می شدن اما متاسفانه و خوشبختانه برای شما امکانات ثبت این جنایات نبود اما داعش که از شما الگو برداری کرده به درستی ماهیت شما و سمبلیت و عقاید شما را به نمایش گذاشته.

راستی این جنایات توسط مردم عراق دارد صورت می گیرد؟

چرا به دنبال منکر شدن حمله داعش به موصل تکریت هستید و جنایت های آنها؟

مریم رجوی کار از کار گذشته اول شیر صد در صد فاسد بند را آب داد بعد هم ملاقات شما و روشن شدن مذاکراتتان با احمد جرباء

آن سبو بشکست آن پیمانه ریخت