به گزارش جهان به نقل از خبر روزنامه امریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی نوشته است:

روستای برگ خیزی در اطراف اصفهان؛ جادوگری ۶۷ ساله با موهای کم پشت و چروک های عمیق، نیروهای فراطبیعی خود را برای دولت ایران به خدمت می گیرد. خود را به نام مستعار سید صادق معرفی می کند، چهارزانو روی زمین می نشیند؛ شلوار خاکستری گشاد و پیراهن بلندی به تن دارد. با صدای گیج آور مسحور کننده ای زیر لبی ورد می خواند و انگشتانش را به هم می مالد. جن احضار می کند. سید صادق با جن هایی در ارتباط بود که فقط خودش می توانست وی را ببیند.

ساحران، رمال ها، دعانویس ها و جن گیرها، چندین صده در فرهنگ و افسانه های ایران بوده اند. مردم برای گرفتن دعا و گاهی برای احضار جن و خبر گرفتن درباره عشقی گمشده یا دارایی بر باد رفته به این گونه افراد مراجعه می کرده اند. ولی کسی سراغ ندارد که مقامات سیاسی برای مشاوره سراغ این افراد بروند. یا کسی سراغ دارد؟

آقای صادق غیب گویِ اعظم و چیره دست برخی مقامات ایران است. وی می گوید که چندین تن از مقامات به طور مرتب با او تماس می گیرند و وی تاکنون دو بار رییس جمهور محمود احمدی نژاد را حضورا دیده است؛ آخرین بار دو سال پیش؛ و ادامه می دهد که وی اکنون با رییس جمهور از طریق اعضای دولت در ارتباط است.

«مقامات دنبال من می گردند، زیرا مشکل گشای گره های کورم.» آقای صادق طی مصاحبه ای در خانه تابستانی اش این را می گوید و ادامه می دهد: «جدال سختی با جن های اسراییلی داشتیم که در کارشان نفوذ کنیم و ببینیم چه می دانند.»

البته آقای صادق می گوید که نیروی جن ها را سر مسائل بی اهمیتی مثل عشق و پول، هدر نمی دهد. بیشتر زمانی با جن ها ارتباط می گیرد که پای مسائل امنیت ملی و حفظ نظام در میان باشد.

وی در فهرست حضور و غیاب همیشگی اش دو جن را هیچ وقت از یاد نمی برد: جنی که برای سرویس اطلاعات اسراییل، موساد کار می کند و جن دیگری که مامور اداره مرکزی اطلاعات امریکاست. وی البته یاد می شود که گاهی هم جن های سرویس امنیتی کشورهای حوزه خلیج فارس را احضار می کند.

وی می گوید که نگران آقای احمدی نژاد است و گمان می کند که رییس جمهور دور و بر خود را پر از جادوگران نادرستی کرده. مخصوصا آقای جعفری[ فردی که اخیرا دستگیر شده] که ممکن است به وی بیشتر از اجنه اسراییل و امریکا آسیب بزند.