مدیران تا سوم تیر ماه استعفا دهند

به گزارش فارس از اردبيل، عباس دستباز ظهر امروز در مراسم معارفه بخشدار مشگينشهر اظهار داشت: استانداري اردبيل و فرمانداران تابعه از هم اكنون مشغول آمادهسازي زيرساختهاي مورد نياز انتخابات هستند و افرادي كه تمايل به شركت در اين انتخابات را دارند بايد براي حضور استعفاي كتبي خود را اعلام دارند.
وی به تمام مدیران و مسئولانی که قصد شرکت در انتخابات مجلس را دارند، گفت که از تبلیغات زودهنگام در ادارات و دستگاه‌های خود جدا خودداری کرده و به پیشواز انتخابات زودهنگام نروند.
این مسئول با یادآوری اینکه وظیفه ما فراهم کردن بستر برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات است بیان کرد: عرصه انتخابات بهترین عرصه برای نشان دادن کارآمدی نظام به ویژه تبیین شعار مردم‌سلاری دینی است.
دست‌باز ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم و در کمال صحت و سلامت برگزار شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه قبل از اعلام رسمی زمان تبلیغات هر گونه تبلیغ از سوی نامزدهای احتمالی ممنوع می‌باشد، افزود: مسئولان دولتی از همکاری و جانب‌داری و در اختیار گذاشتن اموال دولتی در اختیار آن دسته از نامزدهای احتمالی پرهیز نمایند.
دست‌باز در بخش دیگری از سخنان خود همدلی، تعامل و همکاری مسئولان و مدیران و مردم را در توسعه همه‌جانبه استان اردبیل ضروری اعلام کرد و گفت: امسال در این زمینه تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا بیش از گذشته توسعه استان شتاب گیرد.
وی افزود: امسال در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش در راستای جهاد اقتصادی همه توانمندی‌ها را به‌کار می‌گیریم و با احساس تکلیف در ایفای وظیفه با درایت و برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از راه‌های میان‌بر درصدد تحقق آرمان‌های نظام اسلامی هستیم.
در پايان اين مراسم محمد فرهادي به عنوان بخشدار جديد مشگين شهر معرفي و از زحمات سعدالله رئيس السادات قدرداني شد.