غربی‌ها با تهدید به خواسته‌های‌شان نمی‌رسند

به گزارش افکارنیوز، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان یک مقام ارشد آمریکایی در مذاکرات هسته‌ای مبنی بر اینکه «قدرت‌های غربی ممکن است در ماه جاری مذاکرات هسته‌ای را قطع کنند، مگر اینکه ایران از مواضع خود عقب‌نشینی کند و به فکر سازش باشد»، اظهار داشت: غربی‌ها به دنبال دستیابی به یک سری مسائل که باب میل استکبار و صهیونیست‌ها است، زیاده‌خواهی‌ها و فشارهایی داشته و دارند که به آنها نرسیده‌اند؛ از این جهت به تهدید روی آورده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آنها باید بدانند با تهدید به خواسته‌هایشان نخواهند رسید؛ چرا که ملت ما هم حق و حقوقی دارد که به آن پایبند است.

کوثری خاطرنشان کرد: ملت ما از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد؛ چراکه حقوق خود را در چارچوب قانون که توسط خود غربی‌ها با نام قوانین NPT نوشته شده، پیگیری می‌کند و همیشه به قانون پایبند است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما همیشه گفتهایم آماده مذاکره هستیم اما زمانی که آنها بخواهند با تهدید، زیادهخواهی کنند و فراتر از قانون در متن توافقنامه اعمال نظر کنند، قطعا بدانند به نتیجهای نخواهند رسید.