به گزارشافکارنیوز،رسانه‌های ضد انقلاب مدتی است بر روی فردی به نام «سعید - ش» که در تبریز دستگیر شده با عنوان «فعال حقوق کودک» مانور خبری داده و جمهوری اسلامی را متهم به برخورد با فعالان حقوق کودک می‌کنند. اما بنابر اعلام منابع آگاه قضایی و امنیتی، فرد دستگیر شده نه فعال حقوق کودک، بلکه دارای روابط گسترده با سازمان منافقین بوده است.

وی پس از آن که طی ۴ سال گذشته به صورت علنی در صفحه فیس‌بوک خود و برخی جلسات به تبلیغ سازمان پرداخت، حدود ۲ سال قبل از طریق مرز زمینی به ترکیه رفت و در آنجا با چند نفر از اعضای کادر و همچنین اعضای رده بالای منافقین دیدار داشت و در مدت سکونت خود در ترکیه در منزل آنان اقامت می‌کرد. «سعید - ش» از چندی پیش با دستورالعمل‌های دریافت شده از سازمان و طبق برنامه‌ریزی به ایران بازگشته بود.

پس از بازگشت به ایران، مدت‌ها مکان سکونت وی نامعلوم بود و حتی دوستان صمیمی وی نیز اطلاعی از محل سکونت وی نداشتند. او در این مدت صریحا به بسیاری از دوستان و اقوام خود گفته بود که نیروی سازمان است و وظیفه تشکیلاتی بر عهده وی گذاشته شده است.

میگویند پیرمردی وقتی فرشته مرگ را دید خود را به کودکی زد و شست خود را در دهان گذاشت که مثلا دارد شیر میخورد. حال حکایت سازمان تروریستی منافقین است که اعضای آن با وجود ترور ۱۷ هزار نفر، خود را مدافع حقوق بشر و حقوق کودک و... جا میزنند. جالب اینکه شیرین عبادی - از عناصر سلطنتطلب فراری- نیز نامزدی خود برای جایزه به اصطلاح صلح نوبل را مدیون سازمان منافقین و کسانی چون کریم بغدادی و... است.