به گزارش افکارنیوز، «محمد - آ» که خود سابقه همکاری با روزنامه دولتی ایران در دولت سازندگی و اصلاحات را دارد، در «پیام نو» نوشت: آقای «ص» مشاور رئیس جمهور تا مرا می‌بیند دستم را می‌گیرد کنار خودش می‌نشاند و می‌گوید دنبال‌تان می‌گشتم، شماره‌تان را بدهید تماس می‌گیرم، مراسم بزرگداشت معتمدنژاد بود، می‌دانستم تماس نمی‌گیرد، ولی شماره‌ام را می‌دهم، می‌گوید سه چهار روز آینده از طریق رمضانی خبرتان می‌کنم تا با هم حرف بزنیم، می‌دانم خبر نمی‌کند، می‌توانم این پاراگراف را طولانی کنم و از قول و قرارهای زیادی بنویسم که هرگز اتفاق نمی‌افتد، ولی بی‌فایده است که همه‌شان را بنویسم.

وی می‌افزاید: می‌دانم طاقت شنیدن حرف حقیقت را ندارند، می‌دانم زبان منتقدانه را دوست نمی‌دارند، می‌دانم این دوستان سراغ کسانی از میان اهالی مطبوعات می‌روند که پای ثابت همه ضیافت‌هایند، اگر هاشمی میهمانی بدهد آنها هستند، خاتمی ضیافت پهن کند و یا احمدی‌نژاد آنها هستند.

می‌گویند مراقب روزنامه‌نگار جسور و تندرو باش آنها مثل ماهی لیز از دست‌تان می‌لغزند، آنها همه چیز را به هم می‌زنند، تا تنها خودشان زیر آن رژه بروند و دستمزدهای همیشه کلان‌شان را بگیرند.

همکار نشریات زنجیره‌ای ادامه می‌دهد: مقامی که در یک روزنامه ترس خورده، به شدت ترس خورده نولیبرال شریک است چه کسی را باید دعوت کند، اصلاح‌طلبانی که تنها اصلاحاتی که می‌شناسند گرفتن یارانه‌های پنج میلیارد تومانی برای دفاع از تعادل و اعتدال است. آنها از مرتضوی پول می‌گیرند، در جشن احمدی‌نژاد شرکت می‌کنند.

وی در پایان نوشت: کسانی در این ضیافت‌ها دیده می‌شوند که ربطی به رسانه ندارند، البته اهالی رسانه‌های حزبی در این جلسات حضور دارند تا نقش حزبی‌شان را بازی کنند، نباید تلخ شد. تنها جای بی‌ربط‌ها در این ضیافت‌هاست.

خاطرنشان میشود چند وقتی است مدیر مسئول روزنامه اعتماد با حفظ سمت، روزنامه اقتصادی تعادل را منتشر میکند.