به گزارش افکار،محمدرضا باهنر، دبير كل جامعه اسلامي مهندسين در گفتوگو با فارس، با اشاره به صفحه منتسب به وي كه در فيسبوك فعاليت ميكند، ارتباط اين صفحه با خود را تكذيب كرد و اظهار داشت: هيچ صفحهاي در فيسبوك يا ساير شبكههاي اجتماعي ندارم.

صفحه فیس‌بوکی " محمدرضا باهنر "، توانسته با استفاده از عنوان دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، ۸۶۸ عضو را به دوستان خود اضافه کند.

اخیرا معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نیز با صدور اطلاعیه‌ای ارتباط صفحه یاران سردار " احمدی مقدم " در فیس‌بوک با فرمانده نیروی انتظامی را رد کرده بود.

همچنین تعداد زیادی صفحه با عناوین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان نظام در فیس‌بوک فعالیت می‌کنند که تاکنون ارتباط این مسئولان با این صفحات تکذیب نشده است.

فیس بوک، علی رغم ادعاهای خود در دفاع از آزادی بیان و تبادل آزاد اطلاعات در سابقه خود اقداماتی نظیر حذف صفحه فیس بوک سیدحسن نصرالله، انتفاضه فلسطین و " مارسلو " بازیکن برزیلی رئال مادرید را به دلیل حمایت از انتفاضه دارد.

فيسبوك توسط مارك زاكربرگ كه داراي اصليتي يهودي است ايجاد شده و در سال گذشته از طرف موسس پايگاه ويكي ليكس، جوليان آسانژ با عنوان تنفرآميزترين ابزار جاسوسي آمريكا معرفي شد.