در پي دستگيري حجتالاسلام عليرضا جهانشاهي معروف به طلبه سيرجاني و مشخص نبودن مكاني كه وي به آنجا منتقل شده و اينكه از طريق كدام نهاد دستگير شده است، خبرنگار فارس با مراجعه به يك مقام مسئول در شهرري به دنبال روشن شدن موضوع بود كه رئيس دفتر نامبرده عنوان كرد: وي در اين ارتباط مصاحبه نكرده و توضيح نميدهد.

خبرنگار فارس که قصد داشت خبری با عنوان «خودداری … از ارائه گزارش در ارتباط با طلبه سیرجانی» منتشر کند، با برخورد تندی از سوی وی فراخوانده شده و گفته شد: " بروید هر چی می‌خواهید بنویسید. "

این مقام پس از تاکید خبرنگار به لزوم اطلاع‌رسانی شفاف و بی‌غرض در این مورد، تاکید کرد: ما خبری نداریم، ‌ طلبه سیرجانی بازداشت نشده است. آستان حضرت عبدالعظیم(ع) گفته بود یک سال اینجا بوده و حالا باید برود.

مقام مذکور در پایان با حرکت دست خود خبرنگار فارس را به بیرون فراخوانده و لفظ " به‌سلامت " را به زبان جاری کرد.

اين گزارش حاكي است، حجتالاسلام جهانشاهي معروف به طلبه سيرجاني كه از اول خرداد ماه سال گذشته در اعتراض به مفاسد اقتصادي بعضي افراد در آستان حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) اقدام به بستنشيني كرده بود، روز گذشته پس از بازگشت از نماز صبح و زيارت به سمت خيمه خود متوجه محصور شدن محل تحصن خود ميشود كه در نهايت با ارائه حكمي وي و سه نفر از همراهان را دستگير كرده و به صورت چشم بسته با خود ميبرند و تاكنون هيچ اطلاعي از محلي كه وي به آنجا منتقل شده است، وجود ندارد.