بررسی غیرعلنی " به جهنم " منتفی شد!

به گزارش افکارنیوز، علیرضا منادی‌سپیدان از منتفی شدن نشست غیرعلنی مجلس برای بررسی " اظهارات رئیس جمهور " خبر داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: در جلسه‌ غیرعلنی که روز سه‌شنبه - ۲۱ مرداد - برگزار کردیم موضوع " اظهارات رئیس جمهور " در جمع سفرای ایران بررسی شد بنابراین نیازی به نشست غیرعلنی دیگری نیست.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: نشست غیرعلنی مجلس با حضور رئیس به منظور بررسی اظهارات ایشان برگزار نخواهد شد.

اضافه می‌شود، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح روز دوشنبه - ۲۰ مرداد ماه - مهمان مرکز مطالعات وزارت امور خارجه بود تا برای سفرا و رؤسای نمایندگانی‌های ایران در خارج از کشور سخنرانی کند.

رئیس جمهور در مهمترین بخش از سخنانش در این نشست، بدون اینکه اشاره به شخصی کند، گفت: یک عده شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی‌اند؛ هر وقت می‌خواهد مذاکره شود یک عده می‌گویند داریم می‌لرزیم؛ خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید، عده‌ای در داخل تعامل‌هراسی می‌کنند و می‌گویند چرا به یک خارجی نزدیک شدید؟ می‌گویند خارجی‌ها الکتریسیته خطرناکی دارند، به آنها نزدیک نشوید! یک آقایی می‌گوید هر موقع با خارجی‌ها مذاکره کردیم دچار شکست شدیم. این همه امام و رهبری فریاد زدند خودباوری و اعتماد به نفس؛ این است اعتماد به نفس افرادی که تعامل‌هراسی می‌کنند ".

در پی این اظهارات، برخی نمایندگان درخواست داشتند تا با دعوت از رئیس جمهور در یک نشست غیرعلنی این اظهارات بررسی شود، البته نمایندگان لحظات پایانی جلسه روز سه شنبه - ۲۱ مرداد - پارلمان را غیرعلنی کردند تا این موضوع را بررسی کنند.