حمایت رهبری به خانواده شهدا مثال زدنی است

به گزارش افکارنیوز، شهره پیرانی اظهار کرد: توجه و عنایت معظم له به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را در این سه سال بیش از گذشته درک کردم.

وی افزود: توجه رهبری به خانواده شهدا، تسلی بخش دل دردمند آنان است.

همسر شهید هسته ای کشور ادامه داد: مقام معظم رهبری برای جایگاه معنوی شهدا ارزش بالایی قایل هستند و خدمت های آنان را ارج می نهند.

پیرانی تاکید کرد: تمام خانواده شهدای هسته ای در این مدت عنایت ویژه مقام معظم رهبری را درک کرده و همگی بر این موضوع اتفاق نظر دارند.

وی در بخش دیگری به ویژگی های شهید رضایی نژاد اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار، بسیار وقت شناس، شوخ طبع، حاضر جواب، مسوول و خوش قول بود و اعتماد به نفس بالایی داشت.

وی اضافه کرد: شهید رضایی نژاد نسبت به کار دیدگاه حرفه ای داشت و هیچ گاه عقاید سیاسی و شخصی خود را وارد فعالیت های علمی نمی کرد.

همسر شهید رضایی نژاد اضافه کرد: آخرین دیدار من و داریوش با دردناک ترین خاطره در ذهن من و دخترم نقش بسته شده است زیرا همسرم بی گناه و ناجوانمردانه در مقابل دیدگان من و دخترم به رگبار گلوله بسته شد و حتی فرصت خداحافظی پیدا نکردیم.

شهید ˈداریوش رضایی نژادˈ از دانشمندان هسته ای کشور اول مرداد سال ۹۰ از سوی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی ˈموسادˈ که نتوانتستند این دانشمند هسته ای پر توان و وطن پرست را تحمل کنند در مقابل چشمان همسر و دختر پنج ساله اش با تیر مستقیم عناصر خود فروش و عوامل استکبار جهانی به شهادت رسید.