به گزارش مشرق به نقل از روابطعمومي سازمان ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري، کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران، همان کانونی است که پیش از این مدیری مانند پرهیزکار را به خود دید که در جریان بازداشت نزدیکان به سران گروه انحرافی بازداشت شد.

در حکمی از سوی «روح‌اله احمدزاده‌کرمانی»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، «حامد دهقانان»، به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس سازمان و سرپرست کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

در این حکم آمده است:

نظر به استعفای جناب آقای «فریبرز انصافی»، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، بدین‌وسیله جنابعالی با حفظ سمت تا انجام تشریفات قانونی و انتخاب مدیرعامل جدید به عنوان «نماینده تام‌الاختیار اینجانب و سرپرست کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران»، منصوب می‌شوید. توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف سازمان از خداوند منان خواهانم.

گفتني است کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران، مؤسسهاي غيرانتفاعي و غير دولتي است که عمده وظايف آن تسهيل روند گردشگري به ويژه با محوريت گردشگري زيارتي و مذهبي، انجام فعاليتهاي فرهنگي، هنري و انتشاراتي، فعاليتهاي ورزشي به ويژه با محوريت رانندگي، رالي و مسابقات اتومبيلراني، صدور گواهينامه بينالمللي و پلاک ترانزيت، امداد خودرو و موارد ديگر است.